externe HD doet niet wat ik wil.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Roythaboi

Gebruiker
Lid geworden
24 sep 2007
Berichten
10
Bij mij hetzelfde probleem, bij mij betreft het een schijf van 500 gb, ik had al op binaries4all die command gevonden, hij gaat ook bestanden en mappen controleren, tot 100% dan komt er allemaal tekst, sluit de cmd af, en is mijn schijf nog steeds Fat 32..

Iemand ideeën?
 
bij mij was het gewoon dan gelukt voor mijn externe hdd wanneer ik een reboot deed van de pc/laptop zelf.
(eerst hdd uitgezet natuurlijk :p) pas terug aangeschakeld als de pc/laptop volledig was opgestart.

Voer ook cmd uit als administrator
 
Er kwam trouwens steeds een soort van foutmelding onderaan, maar die verscheen, en gelijk sloot de cmd af, ik heb snel een screenshot gemaakt bij een poging.
Ik ga het trouwens ook wel even proberen met de schijf eerst leeg.
Weet iemand met meer verstand dan ik hier het meerdere van? :D
Ik hoor het graag ;)
 
Laatst bewerkt:
heb je het probleem dan al opgelost want zo staat het wel gemarkeerd?

wel ja, schijfcontrole kan je uitvoeren (in deze computer - eigenschappen en dat in een tabblad schijfcontrole)
 
Nee, ik kwam er vandaag pas bij, Jaap aka escape is begonnen met deze vraag, dus hem zal het waarschijnlijk wel gelukt zijn..
Ik zit echter nog steeds met een Fat32 schijf opgescheept :(
 
Ik heb van jouw vraag een eigen vraag gemaakt.
Het is niet de bedoeling dat je in iemand anders zijn vraag "inbreekt"
Denk daar in het vervolg aan.
 
Je zult dus eerst schijfcontrole moeten doen alvoren je gaat converteren naar ntfs
 
Sorry Puppie,
Ik dacht dat ik met deze soortgelijke vraag hier beter terecht kon dan een nieuw onderwerp te starten. Ik zal er in het vervolg om denken. :)
Bedankt voor je reactie m@rio, eventjes proberen, en kijken of het lukt :)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan