Externe HD doet raar

Status
Niet open voor verdere reacties.

harry91

Gebruiker
Lid geworden
3 nov 2007
Hoi,

Sinds gister doet mijn HD raar ik krijg rechts onder in beeld een foutmelding (zie foto).
helpo.jpg

Het gaat om western digital 500GB externe HD.
Als ik een bestand op mijn HD wil openen zegt hij kan bestand niet worden gevonden.
Het lijkt er op of ik niks meer kan openen en dat is een ramp want er staat ruim 400GB aan bestanden op die belangrijk zijn.:(:confused:
Wat moet ik doen om het probleem op te lossen of kan ik het niet meer oplossen?

Alvast bedankt

komt waarschijnlijk omdat de verbinding tusen je HDD en je pc wegvalt.

is je HDD op netstroom?

er gaat een kabel vanuit de HD naar een USB poort in de PC (heb ook al een andere USB ingang geprobeerd maar blijft hetzelfde) en een kabel is de adapter die je in het stopcontact duwt, het blauwe licht op de HD brandt gewoon wat normaal is maar vindt het gek dat hij zegt kan bestand niet vinden:confused:

Als de pc wordt opgestart wordt de Externe HD ook opgestart maar zodra er een paar minuten geen activiteit is gaat de HD in een soort slaapstand. Als ik dan via Deze computer de HD aanklik hoor je hem weer opstarten. Ook als ik de pc afsluit sluit de HD ook af.

kijk even bj de instellingen van je HDD.

btw, heb je een laptop of een desktop pc?

Heb een desktop PC maar wat bedoel je met instellingen waar staan die:o

bij apparaat beheer, en dan eigenschappen van je HDD of eigenschappen van je partitie in deze computer

Staat gewoon:
Dit apparaat werkt correct.
en stuurprogramma's bijwerken zegt hij geen beter software gevonden:confused:

doe eens een systeemherstel naar 2 dagen terug..
Je schrijft wanneer je iets wil openen kan het niet worden gevonden,.
Maar in de foutmelding geeft ie dat ie iets aan het opslaan/schrijven is,mss blijft het ergens hangen.

Het probleem is opgelost na de systeemherstel werkt hij weer perfect:thumb:
Bedankt Maikel en stykurgh voor de hulp:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan