Externe HD gecrashed?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Kedjo
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
FF status update,..

Ik ben nog aan het wachten tot het kabeltje is bezorgd,...
De levertijd is rond de 20 werkdagen,...dus ik hoop dat ik het deze week binnen heb,...

deze zal niet werken denk ik omdat het meer voor een laptop hdd is en jou hdd te veel stroom zal trekken lees eerst eens de reacties voor je iets koopt

groentje1 U heeft gelijk,....
Ik heb het kabeltje vandaag binnengekregen en gelijk uitgeprobeerd. Het kabeltje deed het wel, het lampje ging branden (van het Kabeltje) en de PC gaf aan nieuwe hardware geïnstalleerd,..
Maar verder dan dat,...gebeurde er helaas niks,..De HD was verder ook niet zichtbaar op de PC en maakte voor de rest geen enkel teken van leven,....

Wat een Pech,...Maar ik wil het nog niet opgeven,...
Zijn er verder nog ideeën of suggesties die mogelijk zouden kunnen werken om mijn HD weer aan de praat te krijgen?

Hallo

Je hebt nu gekocht ....

Een u.s.b. interface naar sata , die zijn voedingsspanning haalt van de u.s.b. poorten ...

Dit vermogen is beperkt , en kun je iets omhoog krikken door een 2e u.s.b. poort extra vermogen te laten geven ...

Uiteraard is dit niet genoeg voor een 3.5" drive die je wilt aansluiten.

Je hebt een interface u.s.b. naar sata nodig ... en bijkomende een voeding

Zie antwoord #2 van 04 mei.

In de link daar staat ook duidelijk dat je voor een 2.5" geen voeding nodig hebt ... voor een 3.5" wel ...

Ik hoop voor u dat je in de toekomst een gepost antwoord eerst goed leest , om toekomstige miskopen te voorkomen ...

Dit heb je dus nodig :

http://www.benl.ebay.be/itm/USB-2-0...66?pt=AU_CablesConnectors&hash=item2ec829c52a

Dit heb jij gekocht :

http://www.benl.ebay.be/itm/Bizlink...Phone_PDA_Cables_Adapters&hash=item231c94df80

Peter

Hallo

De p.c. dient niet te worden geopend.

Met dit setje kun je :

I.d.e. 2.5" i.d.e.3.5" harddisk aansluiten , alsook de s.a.t.a. versies.

Zelfs c.d./d.v.d. lezers zijn mogelijk ...

Peter

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan