externe hd in eens weg

Status
Niet open voor verdere reacties.

kempie

Gebruiker
Lid geworden
24 mrt 2009
gister middag heb ik mijn pc(vista) even laten scannen moest op nieuw opstarten en na opstarten was in eens mijn externe herdeschijf verdwenen.

ik kan hem op geen enkele mogelijkheid terug krijgen. ik heb inmiddels vista opnieuw op de pc gezet was ik zo wie zo van plan maar nu is ie nog niet te zien de usb poort werkt wel want als ik een usb stick in steek opent die meteen. maar de externe hd ho maar.

gata om een medion hddrive 2 go ultra speed 360gb

als je de schijf aansluit gebeurd er dan nix? of zegt hij dat het apparaat niet herkend word?
of hoor je een geluidje dat er nieuwe hardware is gevonden maar als je bij deze computer kijkt zie je je schijf niet?

gebeurt niks vandaag naar een pc zaak geweest daar pakt ie hem wel alleen kunnen ze er geen data vanaf halen?????

huh? hoezo?

zagen ze hem niet in deze computer? of gaf die een foutmelding?

hmmm.. normaal zou ik zeggen formatteren is de enige weg die ik nog zie en als dat niet werkt is die kapot. maar aangezien hij het wel doet op andere pc's. alhoewel je zei dat ze er niet in kunnen komen.

ik ben bang dat ik verder geen andere opties meer zie. mss dat iemand anders hier iets weet maar ik ben radeloos. :eek:

ik wacht nog even met formateren ik zou zo graag alle bestanden er nog af willen hebben maar zal wel niet gaan..

na vanmiddag even weer de externe te hebben aangesloten installeerde de pc hem wel. ik kan hem niet terug vinden onder programma's en onderdelen. en ook niet bij deze computer.

als de voeding stuk zou zijn zou hij toch helemaal geen stroom krijgen als ik de usb niet aansluit en dat krijgt hij dus wel. ik blijf het maar raar vinden

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan