externe HD met usb aansluiten op LCD-TV

Status
Niet open voor verdere reacties.

dekleinewitte

Gebruiker
Lid geworden
2 mrt 2002
ik gebruik voor mijn laptop een externe HD die ik via USB-poort aansluit. Nu wil ik die HD echter gebruiken op mijn LCD-TV maar dan heb ik blijkbaar een mediaplayer nodig zoals bv de NBOX. maar zou ik bv deze tv-kaart kunnen gebruiken voor hetzelfde effect?http://www.kapaza.be/Computers/Vide..._box_Hercules_Smart_TV_USB_2_met_afstand.html
ik heb echter geen usb poort op de LCD-TV maar dat kan ik mischien verhelpen door een kabel van scart naar usb. Wie heeft ervaring hiermee? probleem is dat ik niet veel kosten wil doen ( NBOX kst zeker min 30€ tweedehands) en de herculles heb ik nog liggen.
alvast bedankt voor de info

Hoi,

Dit is vette onzin, en je lost in elk geval je probleem - inhoud externe hd kunnen bekijken op je tv - niet op!!!

Dat kastje op Kapazaa is helemaal niet bestemd om op de tv aan te sluiten, maar op de computer, zodat je op de pc televisie kunt kijken.
VERGETEN dus.

Ik snap het probleem niet helemaal eigenlijk. Heb je op je TV geen VGA- of HDMI-aansluiting dan? Zo ja, dan kan je je laptop toch op die manier met je tv verbinden?
Op mijn laptop zit een VGA (dus beeldscherm-) aansluiting, en op mijn tv ook. Ik gebruik op die manier mijn tv als beeldscherm voor mijn laptop en kan dan dus ook de inhoud van een aangesloten externe harde schijf bekijken ......

Laatst bewerkt:
Wat jij verteld over de vga kaart en de laptop, dat wist ik wel dat het zo gaat. de bedoeling is om de tv mee te nemen in de caravan en dan neem ik geen laptop mee. een kleine mediaplayer en de HD lijkt me hier dan de beste oplossing te zijn.
toch bedankt voor de info

Buh .... ?
Je wilde toch zo min mogelijk geld uitgeven?
Dan is volgens mij juist wél je laptop meenemen de goedkoopste oplossing.

Bovendien reageer je daarmee niet op mijn reactie: jou vraag was de aanschaf van dat kastje via Kapazaa om daarmee te bereiken dat je gebruik kon maken van je externe harde schijf op je tv.
Mijn antwoord was, dat dat geen enkele zin heeft: dat kan niet.
Maar nu heb je kennelijk een tweede vraag: het kijken van tv in je caravan .... en dat heeft weer niks te maken met die externe harde schijf ......

Kennelijk ben je een beetje in de war?

Laatst bewerkt:
Ik heb vandaag een mediaplayer van emtec gekocht 2dehands voor 80€ niet direkt de goedkoopste oplossing maar wel een zeer goede.Ik kan nu al mijn films in divx formaat afspelen rechtstreeks op mijn LCD-- TV Met een ingebouwde HD van 500GB kan ik wel een tijdje verder. Digitaal werkt deze emtec niet maar dat was ook niet mijn bedoeling.
toch bedankt voor de reacties.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan