Externe hd niet bij deze computer.

Status
Niet open voor verdere reacties.

dragos

Gebruiker
Lid geworden
8 feb 2007
Hallo ik heb een probleem met me lacie 500gb harddisk voor de zoveelste keer laat hij hem niet zien in deze computer en hij zegt af en toe onbekend apparaat of kan niet herkend worden.

Ik had een manier eerst om dat te verhelpen en dat was in apparaatbeheer de hd uit te schakelen opnieuw erin te pluggen en dan weer in te schakelen toen deed ie het weer.

Nu heb ik het probleem weer en werkt die methode niet nu staat er een geel uitroepteken :usb-apparaat voor massaopslag.

Hoe kan ik dit verhelpen ik heb zowat alles al geprobeerd en ik heb die schijf dus echt hard nodig om op me pc te kunnen werken.

Alvast bedankt:thumb:

ja maar daar staat aleen een programma om back ups te maken met de bestanden van de schijf dus daar heb ik niks aan.

En de hd tikt (en ja ik weet dat hij dan kapot kan gaan binnenkort is kapot is) maar wie weet als jullie nog manieren hebben dat die hem mischien pakt dan kan ik het belangerijke snel overzetten.

Laatst bewerkt:
Wonder boven wonder doet me schijf het opeens na een mislukte poging hem te openen ik stopte hem in de pc en hij deed het opeens weer hopelijk is dit niet voor kort hij tikt ook niet meer.
:thumb:

Schijf begint alweer stoer te doen.
Ik weet nu ook waardoor het komt, ik doe de externe hd nooit uit maar de stroom viel uit waardoor de hd ook uit viel daarna heb ik de pc opgestart en ik wist niet dat de hd uit was nou ik doe hem in de usb en eerst krijg ik melding wordt niet herkend.
Dan stuurprogramma's moeten worden bijgewerkt worden.

En nu dit apparaat start niet code (10)

Dit is al de zoveelste keer dat die hem weer niet weergeeft in deze computer maar wel in apparaatbeheer als usb-apparaat voor massaopslag met dit bij de eigenschappen Dit apparaat start niet. (Code 10)

En bij schijfbeheer staat die niet want mischien lag het aan de letter.

Ik heb vanalles geprobeerd alweer maar nu wordt ie nog niet weergeven in deze computer een paar keer staat er dit apparaat is geinstaleerd en kan worden gebruikt maar dan nog staat die niet bij deze computer en schijfbeheer.

Iemand nog tips?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan