Externe Hd valt zomaar uit

Status
Niet open voor verdere reacties.

Manuelk

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
24 okt 2007
Berichten
0
Hallo,

Ik ben hier nieuw dus ik weet niet of ik me aan alle post regels houd enz. Maar goed ik heb dus een dell dimension 4550 en heb onlangs een externe gd 500 Gb van Iomega aangeschaft. Dit werkte allemaal prima maar nou was ik iets aan het downloaden op die schijf en opeens viel hij uit. Wanneer ik de externe schijf even uit en weer aan deed kwam er een ballonnetje met ''Windows -uitgestelde schrijfbewerking zijn mislukt'' te staan. . Heb al op google en dit forum lopen zoeken maar echt een conreet antwoord heb ik nog niet gevonden. Mijn moederbord is overigens ook een dell dimension 4550, althans zo staat het in everest. Ik heb overigens al een windows schijfcontrole gedaan, dit heeft niets geholpen Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

Mvg Manuel
 
welkom op helpmij:)

doet de externe HD geen ene schrijfbewerking meer uitvoeren en valt ie elke keer uit of is het alleen die ene keer geweest?
en dat ie uitviel lag niet aan de stroom ofzo?
 
Wat ben je aan het downloaden?? ,mischien heeft die schijf met downloaden hetzelfde probleem als het kopieeren van groote rar of iso bestanden.
Meeste externe schijven kunnen geen rar bestanden kopieren als ze grooter zijn dan ong 3 gig, als je ze eerst uitpakt is er geen probleem
 
Hij is nu in totaal 3 x uitgevallen. Volgens mij was er niets mis met de stroom toevoer. Wanneer ik hem uit deed en weer aan deed was alles weer normaal. Ik was een iso file van1 gig aan het downloaden direct op de externe hd.
 
is de HD compatible met jou pc (besturingssysteem enzo)
 
Ja ik heb windows xp, en er staat op de doos dat dat prima werkt. Dus dat zou het niet moeten zijn..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan