externe HD van WD 1TB krijgt geen station

Status
Niet open voor verdere reacties.

zwervie

Gebruiker
Lid geworden
27 aug 2009
ik heb al bijna een jaar een harde schijf van 1 TB van WD en er staat al veel software op ( 600GB) die ik terug wil hebben. tevens heb ik deze echt nodig voor data schijf.
het probleem is als ik heb via USB insteek en de voeding insteek hij herkend word door de PC maar hij geen station krijgt toegewezen. ik zie hem wel bij "hardware veilig verwijderen".
ik heb al geprobeerd bij computerbeheer > schijfbeheer, daar staat "Niet geïnitialiseerd" . ik heb ook al geprobeerd om de schijf vast in de PC te bouwen maar daar krijgt hij errors bij het opstarten van de pc.
ik weet mij zelf geen raad en wou graag alles terug.
ik hoop dat iemand mij raad kan geven.
alvast bedankt
Groet,
Zwervie

Laatst bewerkt:
daar vind hij de externe driver ook niet mee :(

zou iemand anders wel weten hoe ik hem kan formateren?
en ik hem dan vaste of externe driver kan houden.

toch nog bedankt!

ik heb al geprobeerd bij computerbeheer > schijfbeheer, daar staat "Niet geïnitialiseerd" .

heb je daar al geprobeert om op de schijfruimte te klikken beneden in het scherm, met je rechtermuisknop en te klikken op "stationsletter en paden wijzigen" te klikken?

daar kan je gewoon inzetten dat de schijf bijvoorbeeld letter Z moet krijgen

gr Bas

heb je daar al geprobeert om op de schijfruimte te klikken beneden in het scherm, met je rechtermuisknop en te klikken op "stationsletter en paden wijzigen" te klikken?

daar kan je gewoon inzetten dat de schijf bijvoorbeeld letter Z moet krijgen

gr Bas

hey Bas

ik heb dat nog niet geprobeerd maar ik heb de HD al naar een computerzaak van een vriend van me gestuurd dar zijden ze dat de HD waarschijnlijk kapot zou zijn...
ze hebben hem nu terug gestuurd naar WD.
schijne daar een prima service te hebben dus hoop dat het daar gaat lukken.

toch hartsikke bedankt om te reageren op mijn vraag.

Groet,
Servie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan