Externe HD van Western Digintal 1TB weigert

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ikke1609

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
20 apr 2009
Beste mensen,

Vorige week maandag kwam ik tot de ontdekking dat mijn Externe Harde Schijf van WD (in december gekocht) het niet meer deed. Ik kwam erachter omdat ik mijn muziek op de HD had staan, en toen ik ITunes opende herkende de muziekspeler sommige nummers niet, dus toen dacht ik al dat er iets aan de hand was. Later deed geen enkel nummer het meer, en bovendien maakte de HD ook een knarsend geluid waarna ik deze snel afkoppelde.

Later probeerde ik het opnieuw, maar toen werd de HD ook niet meer herkend in de Windows Verkenner bij 'Computer'. Ik heb verschillende dingen geprobeerd, onder andere een andere usb kabel gebruiken, andere usb port proberen, andere pc proberen, maar niks werkt. Ik heb al verschillende dingen geprobeerd inhoudelijk, bijvoorbeeld bij systeembeheer - computerbeheer - Schijfbeheer. Daar heb ik wat rondgekeken, maar mijn schijf werd daar niet herkend.

Hierbij nog wat extra informatie over mijn computer, altijd handig!

v74221.jpg

Ik hoop op veel reacties!;)

Groeten

Harm

lijkt mij een geval van een kapotte harde schijf
Maar wat wil je dan van ons weten, dat je op veel reacties hoopt?

Laatst bewerkt door een moderator:
Nouja, in de zin van dat ik er wat mee kan. Wat zijn de opties met een kapotte HD? Terug naar de winkel als enige optie?

Nouja, in de zin van dat ik er wat mee kan. Wat zijn de opties met een kapotte HD? Terug naar de winkel als enige optie?

als de schijf nog in de garantie zit, sowieso doen.
als de garantie verlopen is, dan kan je hem zelf open maken en kijken of er mischien een draadje los zit( maar omdat jij aangeeft dat de harde schijf ratelde, is die waarschijnlijk kapo)t. Maar de harde schijf laten reparen kost vaak meer dan dat de schijf waard is

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan