Externe HD verdwijnt na x aantal minuten.

Status
Niet open voor verdere reacties.

gjdejong

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
22 feb 2007
Hey mensen!

Ik heb even een vraag, want het is voor het eerst dat ik er zelf niet uit komt en ik kan er heel geirriteerd over raken (haha, slecht -- ik weet het!). Ik heb sinds een aantal dagen Windows Vista geinstalleerd. Fantastisch, moet ik zeggen! Maar nu heb ik 1 probleem. Ik heb een Externe HD van Philips die na verloop van tijd zomaar verdwijnt vanuit Deze Computer. Tenminste, volgens mij zet hij gewoon zelf zijn stroom uit. Dit had ik in Windows XP niet. Ik heb bijv. muziekafspeellijsten in itunes waarin muziek staat die gelinkt wordt aan bestanden op die HD en die doen het dus dan niet, totdat ik hem weer aanzet. Het begint me te irriteren nu langzamerhand - is hier iets aan te doen ? Is dit een Vista setting dat normaal is ?

ALVAST BEDANKT!

Kijk eens in energiebeheer, daar zijn zeer veel instellingen mogelijk, bijna alles staat daar standaard op uitschakelen.

Ik heb hier wel een setting gevonden over hard disk, maar gaat dit niet gewoon over mijn interne HD, want die verdwijnt niet (die setting staat trouwens op 20 mins) en mijn externe wel. Bedankt voor de snelle reactie!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan