mokum_hooligan
Gebruiker
- Lid geworden
- 7 dec 2004
Goede dag,
Ik heb een vraag voor jullie en hoop dat jullie mij kunnen helpen want ik snap er niks meer van. Ik heb een Externe hd van westen digital van 2 Tb. Hier heb ik mijn films en serie's opstaan. Nu is het volgende probleem onstaan namelijk: Als ik hem aan mijn laptop of 1 van de 2 pc's hang (allemaal windows 7) dan start de schijf op, je ziet hem ook in verkenner en schijfbeheer, je ziet dat er nog 136 GB van de 2 TB vrij is er staat alleen niets op
Geen mapjes helemaal niets alleen de map prullenbak en een tekst bestandje. Nu heb ik gisteren geprobeert de schijf te kopieeren en dan zie je de data van de ene schijf naar de andere gaan (schijf van hetzelfde merk en grote) maar ook daar zie je de mappen niet verschijnen
. Prik ik nu een externe hd van Toshiba in de usb poort of een usb stick is er niets aan de hand daar staan gewoon de bestanden op. Nu heb ik ook een media speler en als ik daar de WD hd inprik zie ik wel alle mappen en kan ik de films gewoon afspelen. Heel raar.... Nu heb ik al schijf controle gedaan, Gedefragmenteerd, virusscanner laten lopen, maar niets helpt. Nu hoop ik dat 1 van jullie een idee heeft buiten formateren...... Want ik heb er nog spul op staan die nog niet op de back-up schjf staan 
Alvast bedankt voor het meedenken,
Patrick.
Ik heb een vraag voor jullie en hoop dat jullie mij kunnen helpen want ik snap er niks meer van. Ik heb een Externe hd van westen digital van 2 Tb. Hier heb ik mijn films en serie's opstaan. Nu is het volgende probleem onstaan namelijk: Als ik hem aan mijn laptop of 1 van de 2 pc's hang (allemaal windows 7) dan start de schijf op, je ziet hem ook in verkenner en schijfbeheer, je ziet dat er nog 136 GB van de 2 TB vrij is er staat alleen niets op

Alvast bedankt voor het meedenken,
Patrick.