Externe HD werkt niet bij 10 graden boven nul

Status
Niet open voor verdere reacties.

e de waele

Verenigingslid
Lid geworden
28 dec 2000
Aan allen.
Ik heb een western digital elements 2TB Ik wou hem vandaag gebruiken maar hij deed helemaal niets ook niet draaien want dat kan ik horen
Hij heeft op een kamer gelegen waar het +10 graden was Kan het zijn dat dat een rol speelt???
Na een tijdje bij de kachel te hebben gelegen deed hij weer wat hij moest doen
Nu is mijn vraag komt dit meer voor of is dit een fout van mij HD wie heeft er ervaring met zoiets hij is pas nieuw dus mag dit ??
e de waele

Hoi,

Neem aan dat je de externe kast open kan maken kijk even of de aansluiting goed zit lijkt op een slecht contact wanneer iets warm wordt zet het uit je weet maar nooit.

Hallo

Ik gok dat het hier over een externe harddisk in een u.s.b. casing gaat ???

Volgens mij komt de (usb??) casing in fout , en niet de harddisk.

Als de casing geen korrekte stuursignalen geeft aan de harddisk start deze ook meestal niet op (powersavemanagement toestanden).

Zo goed als zeker ... indien je deze harddisk uit de casing haalt , en enkel van korrekte voedingsspanningen voorziet (geen u.s.b. interface) , zal deze wel opstarten.

Zelf openen zal uiteraard garantieverlies met zich mee brengen , mocht deze nog aanwezig zijn.

Peter

Geachte.
Het betrefd hier een HD met een externe voeding en USB kabel Maar deze is pas nieuw 1 week oud ik ga er zelf niet aan beginnen.
Ik ga vragen aan Micro electro wat zij daar van vinden Maar ik dacht aan de kou ??
e de waele

Hoi,

Tevens even verplaatst van harde schijf naar verwisselbare opslag hoort hier even beter thuis;)

Inderdaad na 1 week laat hun er even naar kijken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan