Externe HD wordt niet herkend

• Onderwerp starter Onderwerp starter wufu
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

wufu

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
18 dec 2007
hallo,

ik heb eeen plug & play externe harde schijf. dus zonder drivers. gisteren deed hij het nog. maar vandaag toen ik hem aansloot draaide hij maar ik kon hem nergens vinden. helemaal nergens BEHALVE als ik via de schijfbeheer keek zag ik hem daar dus ik rechtermuisknop verkennen. deed hij het 1 seconde zag ik de venster maar daarna sprong hij gelijk terug naar deze computer. ik nog een keer proberen deze keer de optie openen maar dan doet hij het wel alleen in de adresbalk staat geen locatie. weet iemadn de reden dat hij zo doet?

Probeer het eens op een andere computer. Doet 'ie het daar wel gewoon?

ik zal het zo doen want mijn andere computer die was kapot en mijn zus wou dat ik de windows op ga instlleren dus dat gaat nog wel ff duren

jep hij doet het op de andere computer heel gewoon:confused:
mnaar op deze computer niet:(

Misschien is er wat fout gegaan tijdens het installeren van de standaarddriver van windows? Zoek hem eens op in apparaatbeheer en deïnstalleer hem daar. Even opnieuw opstarten. Hierna zal de driver opnieuw geïnstalleerd worden.

hij doet het weer :):D
ik wist alleen niet wat ik had gedaan ik had in msconfig corelomonitor.exe bij het opstarten weggelaten en nou doet hij het weer :D

alleen soms na het opstarten pakt hij hem niet, maar ik ga binnenkort een schone installatie doen misschien helpt dat

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan