Externe HDD aansluiten op JVC HDD Camcorder ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

MisterZ

Gebruiker
Lid geworden
24 aug 2007
Hey

Ik heb het volgende in bezit:

- Externe HDD
Western Digital Passport
Capaciteit: 250 GB
Poort: USB Mini B

- HDD Camcorder
JVC GZ-MG135
Capaciteit: 30 GB
Poorten: USB Mini B, DV Out, AC

Mijn vraag: is het mogelijk om externe hdd op een hdd camcorder aansluiten. Zodat ik de opgeslagen filmpjes op de externe hdd kan backuppen/kopieren zonder een pc erbij te hebben (handig voor op vakantie etc)

Daarvoor zou ik (dat zou tenminste logisch zijn) een usb kabel van mini b naar mini b nodig hebben.
Maar ik kan zo'n usb kabel, sowieso nergens vinden (zowel in de winkels als op internet)

Ik heb al beetje gegoogled maar ik vind niks.

Mvg
MisterZ

Laatst bewerkt:
Hoi Ommeren,

1. Je weet het gaat om een usb kabel van Mini B naar Mini B ?
2 en 3. nee ik had nog niet gekeken. maar het is precies het zelfde wat in het boekje wat ik meegekregen heb.

dus eigenlijk heb ik alleen de usb kabel nodig. om precies te zijn een kabel dat van Mini B naar Mini B gaat.

en de bijlage van jou: dat is bedoeld voor laptop/pc en ik wil het juist zonder laptop/pc doen. van camera naar externe hdd

Laatst bewerkt:
Hoi,

De informatie over wat jij wilt is niet echt duidelijk.

Ik zou contact opnemen met JVC Nederland en het rechtstreeks aan hen vragen.

071 - 54 53 333

Ik heb bij Mediamarkt een koppelstuk gekocht USB A <--> USB A (FEMALE)

dus dan kan ik 2 mini B erop aansluiten maar dat werkt niet :(

ik zal wel naar JVC bellen

Zou alleen kunnen als er een bestandsmanager in de camera zou zitten, wat mij sterk lijkt, want dan is ook een besturingssyeem erop/in nodig.

Er zit niet echt een bestandmanager in, maar wel een mapje waar al mn video files in zitten en daar kan ik met 1 knop erbij komen.

en er zit totzover ik weet geen OS op

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan