Externe HDD niet herkent

Status
Niet open voor verdere reacties.

|ITAChi||||

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
5 okt 2006
Wel ik heb een externe HDD maar de probleem is me pc herkent het niet.
Ik had op een andere pc uitgeprobeerd maar lukt het wel.
Ik zelf een nieuwe USB pci card gekocht.
Alleen wat ik krijg is een grijs dingetje met een groenpijl en dat was het.
( Digiconnect behuizing met een WD 160 GB)
wat moet ik doen dat me pc die externe hdd herkent?????

Laatst bewerkt door een moderator:
probeer eens een andere USB poort

Heb ik algedaan alle 5 die ik heb.....ik zelf geprobeerd op een oude usb van mij 1.0, die was weer te oud ik moest een nieuwe usb versie gaan halen heb ik maar 2.0 gehaald en nog steeds niks, kan iemand me helpen????

Ziet je apparaatbeheer er fris uit? Geen gele of rode tekens?
Verder is windows up-to-date, dat wil zeggen het laatste service pack?

Ziet je apparaatbeheer er fris uit? Geen gele of rode tekens?
Verder is windows up-to-date, dat wil zeggen het laatste service pack?
Nee niks, alles ziet er goed uit, Service pack 2 windows pro....ik vind het ook raar, want op de andere pc's doet hij het gewoon maar op me eigen doet hij gek.
Alleen wat ik zie is dit:

daarmee kun je usb apparaten veilig verwijderen. (dubbel) klik ewr maar eens op wanneer een usb app is aangesloten

daarmee kun je usb apparaten veilig verwijderen. (dubbel) klik ewr maar eens op wanneer een usb app is aangesloten

Dat weet ik ook wel...........:cool: , maar de rest zie ik niet....als bv je mp3 aansluit je zie een menu ter voor schijn komen open met.... enz maar bij me hdd niet.
please help me!!!!

Ik zelf bij apparaat beheer de stuurprogamma verwijderd en daarna opnieuwe ingeinstalleerd maar nog steeds niks......er verscheent niks bij deze computer, er staat geen verwisselbare schijf niks........somebody help!!!!! wat kan ik doen?????

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan