Externe hdd op tv

Status
Niet open voor verdere reacties.

munpri

Gebruiker
Lid geworden
8 jun 2010
Hallo, ik heb onlangs een Samsung Led tv gekocht (ue32es5500) en een Western Digital MY Passport Essential SE 1tb. Ik wil graag de gegevens (foto's, video's) op de tv zien, maar de tv ziet geen usb. Op verschillende sites is te lezen dat deze tv wel ntsf kan lezen. Wie kan mij helpen? Moet ik toch eerst formatteren naar FAT?

B.v.d.

kijk eens in de beschrijving van je TV wat voor format het aan kan
en of hij wel een harddisk aankan of alleen usb stick

Bedankt voor de reacties. Ik zal dan alles via de laptop (hdmi) op de tv moeten doen.

Ik heb een harde schijf die is geformatteerd door de software van de TV en daar kan ik films op opnemen. Die formattering is dus anders. Verder heb ik een NAS met normale NTFS en die zit in een netwerk en daar kan de tv gewoon van lezen. Weet niet of je dat eerst op je tv moet instellen. Denk ik wel. Ik kopieer dan naar de NAS en speel vanaf de TV alles af. Jij zou dat ook moet kunnen.

Kijk ook nog eens naar de bron en of je de juiste USB-aansluiting te pakken hebt.

Laatst bewerkt:
Je kunt natuurlijk ook een USB hub kopen (eentje mét eigen voeding, dus een powered USB-hub) en die tussen de Passport en de tv zetten...

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan