externe hdd partitie gewist

• Onderwerp starter Onderwerp starter docp
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

docp

Gebruiker
Lid geworden
14 jan 2005
Ik heb met het opnieuw installeren van mijn compu een partitie verwijderd op een externe hdd. nou ben ik aan de slag geweest met "getdataback"een recover programmatje"maar krijg niet alle data correct terug.
weet iemand of en hoe ik wel alles weer corect terug kan krijgen??

gr.

Welkom op Helpmij.:)

Kopieer je de gevonden data wel naar een andere hardeschijf/partitie?
Heb je wel een geregistreede versie van GetDataback?
Anders kun je wel de data vinden, maar niet kopieren.

ja dat wel maar dan zijn sommige files nog onleesbaar of gewoon zonder inhoud

bv. wordfiles met alleen hele vreemde tekens en jpg bestanden doen het niet!

hmmmmmmmm,... die had ik ook al geprobeerd maar deed het ook niet. ^dat mooi k*t dus.

zouden er anders bedrijven zijn die andere apparatuur hebben die dat wel zouden kunnen??(ben vrij desperado zeg maar) of op een of andere manier de opmaak van de drive weer herstellen? of zeg ik nou echt rare dingen??

Als je het via een bedrijf wil laten doen, dan ben je heel veel geld kwijt.:(

Hoe heb je eigenlijk die partitie gewist?

ik heb ff niet goed opgelet met het opnieuw installeren van xp. met nieuwe partities maken(in het begin) heb ik niet goed gekeken en de partitie van die hdd verwijderd. toe gelijk setup verlaten zonder dat er ook verder ook maar iets is gebeurt.

ok dit is een prijzig programmatje.

zou een prg. als partition magic dit ook kunnen, oftewel de partitie opnieuw laten herkennen/aanmaken en zo eigenlijk mijn stupide actie ongedaan maken?
of werkt dat zo niet?

Je kan het met PM proberen, maar ik ben bang dat het niet werkt.:(

bedankt voor de info, heb met de programma's recover my files v2 en het prg get data back bijna alle files terug!
enige nadeel dat een aantal van de files geen of een andere naam hebben. maar het belangrijkste is dat de data terug is!!!!

bedankt.!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan