Externe HDD start niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Aristonos

Gebruiker
Lid geworden
5 jun 2007
Ik heb een externe harde schijf van Western digital 1 TB.Van de week nog aangesloten en films opgeslagen.Nu wil ik hem aanzetten en hij gaat even draaien en dan gaat ie weer uit.Er is niks mee gebeurt..Wat is dit dan ? Dat ding is misschien drie jaar...gaan die dingen zo kort mee ? Dat kan toch nooit de bedoeling zijn dat die dingen met je hele hebben en houwen op houden te bestaan ? Zijn er meer mensen met dit probleem.Het is trouwens de 2e keer dat zo,n extrerne WD schijf stuk gaat,denk dat ik nu maar een extra interne er bij neem van 1 TB.Gelukkig had ik alles nog op back up...anders ben je gewoon alles kwijt.Maar zijn er meer mensen die dit is overkomen...Zo maar...blob...niet meer starten...En hoelang gaat een interne schijf gemiddeld mee ?

Intern of extern maakt niet uit. Een externe harde schijf is gewoon een internet harde schijf met een behuizing erom. Sommige schijven gaan tien tallen jaren mee en sommige geven het na een paar maanden al op. Het is niet te zeggen hoe lang een schijf mee gaat.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan