Externe HDD

Status
Niet open voor verdere reacties.

mikey-h-0

Gebruiker
Lid geworden
2 mei 2007
Hallo, gister deed hij het nog maar de kat sprong op mijn ex HDD en toen voel hij op de grond van 1m ongeveer en er is ook iets verbogen (wat je in de hdd doet)
maar hij maakt nog wel stroom en contact alleen mijn laptop zegt dat de usb ngeen goeie verbinding heeft, wat kan ik doen...

Je zou kunnen kijken of je
1. óf met een andere omhulsel van hetzelfde merk + soort waar je dan je harde schijf in overbouwt
2. óf met apparaten zoals deze set of deze set of deze set de schijf die je uitbouwt uit zijn behuizing aan aansluit naar je pc.

Succes,

Tijs.

Makkelijk gezegt dan gedaan. ;)

Ik heb dat ding al jaren en paar jaar geleden heb ik een zwaar ongeuk met mijn scooter gehad en die foto's etc staan op hdd ik heb jaren gedownload staat daar allemaal op dus...

Kan je misschien het type nummer en merk posten? Dan weten we wat er in zit ;)
en misschien wat foto's van de schade?

Hallo, gister deed hij het nog maar de kat sprong op mijn ex HDD en toen voel hij op de grond van 1m ongeveer en er is ook iets verbogen (wat je in de hdd doet)
maar hij maakt nog wel stroom en contact alleen mijn laptop zegt dat de usb ngeen goeie verbinding heeft, wat kan ik doen...

Wat gebeurt er, wanneer je de laptop - met aangesloten externe HDD - afsluit en daarna weer start ?

Het is een Memorex type nummer etc heb ik echt geen flauw idee van..
tis al wel 3 jaar geleden dat ik hem kocht dus;p

foto;s kan ik niet even zo snel maken;)

op de laptop geeft ie aan dat de usb aansluiting niet snel genoeg is..
dus hij wil niks openen etc
normal staat er bij computer een extera pictogrammetje met mijn EXTERNE HDD

Gegeven het belang dat je stelt in de bestanden raadt ik je aan met de externe harde schijf je te melden bij een pc-reparateur. Die kan dan beoordelen of toegang tot de bestanden nog mogelijk is en wat daarvoor evt. nodig is.

Succes,

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan