Sinds een paar weken heb ik een toshiba 1'5 tb externe hdd in gebruik. Ik gebruik hem om films op af te spelen op een lg tv met usb ingang. Het werkte prima... Waarbij ik de films er via mijn windows pc opzetten.
Totdat ik hem koppelde aan mijn apple laptop. Deze vroeg of ik een backupp wilde maken? Altijd handig dacht ik.. Toch zat ruimte. Hij moest wel volgens apple worden geconfuggureerd worden. Nadat ik dit had gedaan werd de hdd niet meer herkend door mijn windows pc.
Via een een bepaald scherm heb ik de schijf toen alsnog kunnen formateren. Hierdoor kan mijn winowspc de hdd nu herkennen en bewerken....
Maar nu werkt hij niet meer op mijn tv?
Hoe kan ik het probleem verhelpen?
Waar
Totdat ik hem koppelde aan mijn
Totdat ik hem koppelde aan mijn apple laptop. Deze vroeg of ik een backupp wilde maken? Altijd handig dacht ik.. Toch zat ruimte. Hij moest wel volgens apple worden geconfuggureerd worden. Nadat ik dit had gedaan werd de hdd niet meer herkend door mijn windows pc.
Via een een bepaald scherm heb ik de schijf toen alsnog kunnen formateren. Hierdoor kan mijn winowspc de hdd nu herkennen en bewerken....
Maar nu werkt hij niet meer op mijn tv?
Hoe kan ik het probleem verhelpen?
Waar
Totdat ik hem koppelde aan mijn