Externe hhd doet niet op usb 2.0

Status
Niet open voor verdere reacties.

Silenthunter

Gebruiker
Lid geworden
9 jan 2006
mijn volgende vraag, ik heb dus al een tijdje een externe hhd. hij doet het geweldig(dus niet) want hij wil op 1 of andere manier niet herkent worden als ik mijn bios instel op usb 2.0 herkenen, hij doet het wel op de 1.0 en 1.1 allen gaat dit nogal traag en aangezien ik al mijn games op deze schijf wil neerzetten zit ik met een probleem want dat duurt ten eerste uren en het beeld shockt heen en weer omdat die snelheid zow laag is.
Mijn bios zegt dat usb 2.0 der op zit en mijn hdd kan op 2.0 draaien maar allen doet ie dat niet ik heb ook al een hub gekocht die 2.0 ondersteund en daar draait hij ook niet op allen weer op die 1.0/1.1

iemand idee hoe ik dit kan oplossen??

alvst bedankd(en nog steeds weet ik niet of het met een d of t is)

Hi,

Vraagje:

Stel je bios op usb 2.0 in, start windows. Right-click my computer->manage->disk-management, en kijk dan of hij er wel bij staat.

Ik had laatst namelijk een min of meer gelijk probleem waarbij een drive niet herkend werd, en kon dat zo oplossen. Het is een long-shot, ik geef het toe, but ya never know eh?

Cheers,

D

als ik bij deze computer op rechtmuisknop klik krijg ik geen manegment allen de standaard xp venster van deze computer wel keek ik bij hardware en daar stond ie niet bij allen me 2 interne schijfen staan der bij

Hi again,

Ik ben by no means een expert, maar heb een beetje rondgekeken.

Er schijnen USB2 SATA en IDE drives in de omloop te zijn. Als die van jou een SATA is, en je hebt dat niet "mogelijk gemaakt" in je bios kan dat de reden zijn.

Echter, misschien is het handig als je het merk van de HDD ff vermeld.

Also, does it show in the bios or not?

Cheers,

Edit: als hij wel op 1.0 draait zal het SATA probleem wel niet het geval zijn. Ik kijk nog ff verder...

E

P.S. sorry voor de mix van Engels en Nederlands, omschakelen is soms moeilijk lol ;)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan