Externe kaart... goed idee of slecht idee ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Joshua822

Gebruiker
Lid geworden
17 apr 2008
Hey,

Ik was gisteren avond wat aan het surfen en toen kwam ik iets leuks tegen over Externe grafische kaarten.

Deze kaarten kunnen wel leuk zijn voor laptops. Alleen moeten er eerst standaarden als e-sata en USB 3.0 vrijgegeven worden. Met deze standaarden zou het mogelijk zijn om al wat betere grafische kaarten te kunnen hangen aan laptops.

Natuurlijk zal het nooit even goede kaarten als PCI-e opbrengen maar voor laptops is het dan wel goed omdat je dan betere beeldkwaliteit in films hebt en wat beter kan gamen.

Wat vind jij van het idee :rolleyes: ?

Tsjah, nog even en alles hangt aan je laptop en is de hele definitie van een laptop weg. (mobiel zijn, ruimtebesparend)

Et is wel een leuk idee, maar puur voor gaming is het waarschijnlijk niks. Besteed dan wat meer geld aan een laptop met degelijke videokaart aanboord.

Tsja, daar heb je dan wel gelijk.

Ze zouden gewoon eens een video kaart standaard voor laptops moeten maken. Bijvoorbeeld MVI (Mobile Video card interface).

Ik vind het wel een goed idee.
Oké het klopt dat je iets minder 'mobiel' wordt, maar het is handig als je eens goed wilt kunnen gamen op een laptop :)
En een goede kaart in een laptop is zo ie zo :confused: zal namelijk nogal warm worden

Daarom moeten ze ook een standaard maken voor de laptop.

We hadden Pentium Mobile dus waarom geen PCI-Express mobile ?

Persoonlijk vind ik mijn onboard wel goed. Maar ik vind dat je met de laptop ook de nieuwste games goed moet kunnen draaien op low.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan