Externe LG brander brandt geen geluid wel film

• Onderwerp starter Onderwerp starter memke
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

memke

Gebruiker
Lid geworden
1 jul 2008
Hallo we hebben onlangs een externe dvdbrander gekocht, van LG. omdat onze brander in de laptop kapot is. Nu is het zo dat de lg brander heel mooi de films brandt maar geen geluid geeft.
De filmpjes zijn eigen gemaakt met onze sonyhandycam. Deze zet ze op de pc, en op de pc speelt hij ze wel af met geluid maar zodra ik deze op een dvd rw brand, krijg ik alleen de film op de schijf zonder geluid. IK ben onderhand gefrustreert aan het raken. Wie weet waar hier de schoen wringt??
de videocamera zet nu ook de filmpjes in MOD bestand op de computer en dat is ook niet goed maar ik weet niet hoe ik dat kan veranderen.
Wie weet raad!!

:confused:

memke sjoukje

ik denk niet dat het aan die brander licht ......
volgensmij doe jij iets fout

foutje?

ja dat zal wel, maar ik weet niet wat. Ik brandt via cyberlink DVD suite.
zegt jou dat wat??

converteren

ja dat hebben we al eens gedaan, in mpeg. alleen wma hebben we nog niet geprobeert. weet niet of dat dan ook gaat werken

Ik denk dat je het beste nero kunt downloaden en dan een avi bestand er van maken en dan als dvd branden. Dan kan elke dvd speler het afspelen. (bestandstypes .VOB .INF enz.).

Veel succes:thumb:

Probleem gefixed!!

Allemaal hartstikke bedankt voor het meedenken!
Ik heb probleem op kunnen lossen door in de software van de camera te neuzen.
daarvond ik een map met daarin een optie om de standaard instellingen te herstellen zonder de filmpjes te hoeven verwijderen,
Ook heb ik het advies gekregen om de software te updaten via de sony site.
Gelukkig heeft de terugzetting naar de standaard instellingen geholpen en kan ik nu weer naar hartelust branden, met geluid !!
bedankt voor het meedenken!!:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan