externe Maxtor 300 320gb wordt niet herkend

Status
Niet open voor verdere reacties.

adisa

Gebruiker
Lid geworden
15 aug 2007
Beste mensen,

ik heb een laptop van het merk Toshiba Satellite pro 6000 (windows 98), en heb daar mijn externe harde schijf,Maxtor 3200 (320 gb) op aangesloten. Hij kan geen stuurprogramma vinden om de opslagmedia te openen. Waar kan ik de juiste stuurprogramma vinden of wat kan ik doen?

Wie o wie kan mij helpen?

Alvast bedankt!

Laatst bewerkt:
Beste mrmusic,

Bedankt voor je reactie!

Er zat geen driver cd bij mijn maxtor dus ben ik naar desbetreffende site gegaan en drivers voor windows SE 98 gedownload en geinstalleerd.Maar nog steeds word de Maxtor 3200 niet herkend. Wat doe ik fout? Wat nu, weet jij dat?

Gr. Adisa

ik heb hetzelfde probleem... maar de drivers voor de maxtor 3200 staan dan ook nog niet online (van de 3000 en 3100 overigens wel)

het ziet er dus naar uit dat er voorlopig geen oplossing voor handen is... :(

:( ****!Jammer! I.i.g. bedankt voor je reactie!Laten we hopen dat de drivers voor Maxtor 3200 heeeeeeeeeeeeeeeeel snel online komen! Succes.

Groetjes,

Adisa

Er staat ook bij dat ze enkel en alleen maar werken bij Win98 SE en op geen enkele andere versie...

Ik zag inderdaad ook een link voor drivers voor de Maxtor 3200. Heb ze gedownload en ze werken niet. En ik heb wel een SE. Maar als je dan in de volgende lijst kijkt dan zie je:
Utilities
3000LE/Win98SE Driver (Style A)
3000LE/Win98SE Driver (Style B)
3000LS/Win98SE Driver
Personal Storage 3100 Diagnostic Utility
Personal Storage 3100/Win98SE Driver
Personal Storage 5000 USB/Win98SE Driver
Personal Storage 5000 WinME/USB Patch
Personal Storage 5000 WinXP Drivers

Maar geen Personal Storage 3200/Win98SE. Of begrijp ik dat verkeerd. Ben nl. een leek op dit gebied.:confused:

Dit gelezen?

Overigens kun je gewoon die 3100 drivers gebruiken, je dient wel een 1.1 USB poort te hebben, dus kijk even in de manual van de laptop of dat zo is.

Overigens vind je hier meer over USB en windows98.

Laatst bewerkt:
Ik zal het nogmaals proberen....Hoop dat het nu wel lukt.:rolleyes:

Beste mensen,

na meerdere malen de drivers geinstalleerd te hebben (die van de Maxtor 3000 en 3100, aangezien die van de 3200 er niet zijn) is mijn probleem nog steeds niet opgelost.
De laptop met windows 98 SE vindt de maxtor wel maar zegt geen juist besturingsprogramma te hebben. Daar zijn die drivers toch voor?

Misschien dat iemand andere suggesties heeft of weet waar ik de drivers voor de maxtor 3200 wel kan vinden?

Alvast bedankt,

Groet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan