Externe monitor aansluiten op 10 " netbook.

Status
Niet open voor verdere reacties.

petbar

Gebruiker
Lid geworden
21 sep 2011
Hallo,
jullie hebben mij al eerder prima geholpen.
Ik probeer tevergeefs een 17" monitor aan te sluiten op mijn 10" acer netbook, maar het lukt niet.
Waarschijnlijk ligt het aan de instellingen van het besturingssysteem Windows XP.
Het scherm van de externe monitor blijft zwart.
Kan iemand mij vertellen hoe ik mijn Windows moet instellen. gaarne tot in detail, want ik weet als man van 71 weinig van computers?
Al vast reuze bedankt,
Peter Barneveld Binkhuijsen

heb je je laptop al eens afgesloten en opgestart met de monitor eraan vast

Ja, net gedaan. Ik denk dat ik het in de windows instellingen moet zoeken, maar ik kom er niet uit.

Of hoort er een driver voor de monitor te worden geinstalleerd ( die heb ik niet meer)

nee voor een monitor heb je geen driver nodig

ok nu het volgende bureau blad rechter muis eigenschappen instellingen

dan zouden er 2 blauwe vakken moeten staan klik op het andere vak en dan zou je het moeten vinden ik heb al enkele jaren niet meer met xp gewerkt hopelijk heb ik je op weg gegolpen en kom je er nu zelf uit

groentje 1,
Heb je advies opgevolgd. Ik krijg nu bij het opstarten even het wimdows XP loge op het externe scherm, daarna weer een effen groen/blauw scherm. Het externe scherm en de kabels zijn dus goed.
Soms krijg ik even een stuk van een Yahoo reclame scherm, slecht een deel zonder de taakbalken.
Wij zijn dus op de goede weg, wie kan mij verder helpen?
Overigens de kwaliteit van de weergave op het externe 17" scherm is belabberd, zou de videokaart van het nedtbook dit niet aankunnen?
Zou ik deze vraag nogmaals moeten stellen onder de kop windows XP?

ken je het programma teamviewer anders kan ik je wel even snel verder helpen

Nee, nooit van gehoord. Kan je er wat meer over vertellen, is het te downloaden vanaf internet? Hoeveel MB is het?

groentje1, kan je mij je mail adres geven om je de code door te geven, anders kunnen alle lezers mijn computer bestueren.
mailen aan jpfpetbar@yahoo.com . Ik ga hier morgen mee verder.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan