Hoi hoi,
Ik kwam deze handige site tegen
Ik heb sinds 2 weken een externe harde schijf gekocht van maxtor basic 640 gb usb 2.0
werkte tot vandaag prima.
Ik had deze schijf gekocht om alles over te zetten van de c schijf, moest windows opnieuw installeren.
Maar nu windows gedaan doet de externe schijf het niet meer, kan geen toegang krijgen,bestand is beschadigd enof onleesbaar.
Hij staat wel bij schijfbeheer.
toen alles nog goed was zag ik bij deze computer staan gewoon c; schijf en de f schijf(de externe)en zag je een afbeeldingkje staan van de harde schijf en de naam en die staat er nu niet meer bij.
Verkennen krijg ik dezelfde foutmelding
|Lampje op de schijf brandt groen.
wel zie je dat lichtje zwakker worden en weer zoals het hoord,dat deed hij altyd al en werkte.
Deze schijf heeft een aparte voedingsadapter.
dus dat lichtje minder word en dan weer niet,dat snap ik niet
Kan je zoiets herstellen?
Of ben ik alles definitief kwijt wat erop staat?
Ik koop nooit maar dan ook nooit meer iets van het merk maxtor.
Wie weet wat er aan te doen is?
Ik hoor het graag.
Alvast bedankt.
Groetjes nielo
Ik kwam deze handige site tegen

Ik heb sinds 2 weken een externe harde schijf gekocht van maxtor basic 640 gb usb 2.0
werkte tot vandaag prima.
Ik had deze schijf gekocht om alles over te zetten van de c schijf, moest windows opnieuw installeren.
Maar nu windows gedaan doet de externe schijf het niet meer, kan geen toegang krijgen,bestand is beschadigd enof onleesbaar.
Hij staat wel bij schijfbeheer.
toen alles nog goed was zag ik bij deze computer staan gewoon c; schijf en de f schijf(de externe)en zag je een afbeeldingkje staan van de harde schijf en de naam en die staat er nu niet meer bij.
Verkennen krijg ik dezelfde foutmelding

|Lampje op de schijf brandt groen.
wel zie je dat lichtje zwakker worden en weer zoals het hoord,dat deed hij altyd al en werkte.
Deze schijf heeft een aparte voedingsadapter.
dus dat lichtje minder word en dan weer niet,dat snap ik niet

Kan je zoiets herstellen?
Of ben ik alles definitief kwijt wat erop staat?
Ik koop nooit maar dan ook nooit meer iets van het merk maxtor.
Wie weet wat er aan te doen is?
Ik hoor het graag.
Alvast bedankt.
Groetjes nielo