Peter97
Gebruiker
- Lid geworden
- 2 mei 2013
Hallo,
ik heb een probleem met mijn externe hdd.
De computer ziet hem wel en kan ook het stuurprogramma installeren.
Maar het bekende balkje(zodat je ziet hoe vol de schijf al zit) is niet meer te zien.
Ook zegt de computer dat ik de schijf moet formatteren.(dit heb ik niet gedaan)
Ik heb op deze schijf alle gebruikersprofielen staan (bureaublad, downloads e.d.) omdat de ssd te klein was.
Met het programma 'testdisk' heb ik geprobeerd bestanden terug te halen.
Hier is echter een probleem, als ik het programma op start en bij de 3e stap(waar je kunt kiezen om INTEL en none te kiezen en nog een paar meer).
Als ik dus bij die 3e stap 'none' kies vind hij in de analyse modus wel een partitie.
Start ik hem op met INTEL dan is hij heel lang(paar uur) aan het scannen en vind geen enkele partitie.
Weet iemand hoe ik mijn bestanden terugkrijg.
Er staan echt superbelangrijke dingen op.
Alvast bedankt,
Peter
ik heb een probleem met mijn externe hdd.
De computer ziet hem wel en kan ook het stuurprogramma installeren.
Maar het bekende balkje(zodat je ziet hoe vol de schijf al zit) is niet meer te zien.
Ook zegt de computer dat ik de schijf moet formatteren.(dit heb ik niet gedaan)
Ik heb op deze schijf alle gebruikersprofielen staan (bureaublad, downloads e.d.) omdat de ssd te klein was.
Met het programma 'testdisk' heb ik geprobeerd bestanden terug te halen.
Hier is echter een probleem, als ik het programma op start en bij de 3e stap(waar je kunt kiezen om INTEL en none te kiezen en nog een paar meer).
Als ik dus bij die 3e stap 'none' kies vind hij in de analyse modus wel een partitie.
Start ik hem op met INTEL dan is hij heel lang(paar uur) aan het scannen en vind geen enkele partitie.
Weet iemand hoe ik mijn bestanden terugkrijg.
Er staan echt superbelangrijke dingen op.
Alvast bedankt,
Peter