externe schijf piept

Status
Niet open voor verdere reacties.

hobie1

Gebruiker
Lid geworden
26 sep 2002
Hallo allemaal

Ik heb hier een medion drive-n-go schijf van 250gig liggen van een collega.
Ik net wat data overzetten(40gig) begint dat ding opeens rare geluiden te maken:shocked:,Ff gecanceld en eruitgehaald,maar als ik hem nu terugplaats is het enige wat ie doet piepen!!!

Kan ik nog iets proberen,of zal ik mijn collega maar vertellen dat de schijf naar de eeuwige jachtvelden is (tsja wat wil je met medion):

de medion is uitgepiept:thumb::thumb:
Dit ding gaat gelijk terug!!!! hier verdoe ik mijn tijd niet meer aan!!

Tjah, ik weet het nog steeds niet met Medion.
Soms zijn de computers zeker heel goed voor hun geld, soms is het middelmatig en soms is het niks.. Blijkbaar moet je geen randapparatuur van ze kopen.
Zou het wat betreft externe schijven lekker op maxtor, lacie en freecom houden.

Precies!! je betaald iets meer,maar je bent verzekerd van betere kwaliteit.
Die 40gig duurde trouwens 6uur overzet-tijd:shocked:,en 10gig op mijn 16gig sandisk duurt 30 min....

Maar ik heb begrepen dat er zelfs systemen zijn van medion:eek::eek:

Daar waag ik me nooit aan

Mwah die systemen zijn zo slecht nog niet.
Als je puur kijkt naar waar voor je geld zijn ze echt goed.
Maar het voornaamste wat me niet aanstaat aan Medion is dat ik ze alleen bij de Aldi kan halen.. Een computer kopen bij een duitse prijsvechter zonder a-merken staat me niet aan.

Geef mij maar een systeem van informatique(berschenhoek) al 10jaar heb ik pc-plezier en ga nooit meer naar wat anders..ik betaal liever iets meer voor A-merken..En dat raad ik iedereen aan:thumb:

greetz hobie1:thumb:

Als je maar weet wat de goede merken zijn en hoe je het in elkaar zet kan iedereen een goede computer samenstellen waar je nog jaren plezier van hebt.
Daar geef ik de voorkeur aan, heb slechte ervaringen met computerwinkels.
Maar dat is persoonlijk natuurlijk :D

Ik zou zo snel mogelijk een back-up maken van alle data op die harde schijf en daarna de Medion nooit meer gebruiken of voor garantie terugbrengen naar de winkel :thumb:. Dat het een Medion is zegt niet dat het een slechte harde schijf is. Medion maakt de behuizing en de harde schijf zelf komt van een andere fabrikant.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan