Externe Schijf

Status
Niet open voor verdere reacties.

utrechtjohan

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
28 mei 2012
Van mijn defecte laptop hebben ze de harde schijf in een kastje gezet. Ik kan deze nu lezen op mijn nieuwe laptop.

De schijf is verdeeld in letters, ik kan alle oude data inzien en bewerken.
Toch is er 1 deel van die schijf met de letter i

Dit deel heet SYSTEM en volgens mij heb ik daar in het verleden eens iets gedaan wat ik graag nog even
wil nazien.

Er staat inderdaad data op maar als ik i aanklik geeft hij niets van de inhoud weer.
Ik ben al bezig geweest met de rechten zoals toestaan enz maar helaas.

Wie weet hoe ik dit kan oplossen.

Dank,

Johan

probeer eens het weergeven van veborgen bestanden
in w7: organiseren -> map en zoekopties -> tabje weergave -> verborgen mappen, bestanden en stations weergeven aanvinken (ver onderaan)

Edit:
Als je een melding krijgt dat je geen rechten heb moet je de schijf eens benaderen vanuit een andere computer

@Joery360: Benaderen vanuit een andere computer heeft geen zin, want ook daar ga je tegen rechtenproblemen oplopen (net zoals op deze computer).
@Johan: Kijk even hier, en laat dat los op de schijfletter van de externe harde schijf (dus niet loslaten op je normale Windows schijfletter!). Vergeet niet om ook het vinkje te zetten in "Eigenaar van onderliggende containers en objecten vervangen"
Kun je er daarna nog niet bij, daarna moet je ook de toegangsrechten zetten op die weigerachtige mappen/bestanden, in het Eigenschappen-tabblad Beveiliging.

Succes,

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan