Externe server?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gunnar

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
5 jan 2011
Goedemiddag,

Hopelijk kan deze vraag in deze afdeling gepost worden, maar ik vond niet direct een betere plaats. :confused:

Kan iemand mij iets meer uitleg geven, of een link met uitleg, over wat al dan niet kan via een externe server.

Ik heb namelijk een internetradio maar de adsl verbinding hier (Canarische Eilanden) is droevig ten opzichte van Belgie en Nederland. upload 0.250 MB/sec - download 2.5 MB/sec.

Nu wou ik weten of het uberhaupt mogelijk is om op een externe server radiosoftware en mp3 files te plaatsen, deze via internet te bewerken en van daaruit naar de streamhost te streamen. (beetje zoals je met bvb teamviewer op iemand anders zijn pc kan werken)

Dank bij voorbaat,

Gunnar,

Beste wensen voor 2011

re

dit is idd mogelijk je zit enkel met het probleem van routing ondersteund de router VPN en verbining op afstand meestal kan je wel port forwarden maar het is nog te zien in hoeverre dit mogelijk is

er bestaan veel prgrammas hier voor ik weet er een stuk of 5 je hebt Teamvieuwer VNC logme in (de beste volgens mij als je niet veel kennis hebt van networking) ....

Hey Alain,

Bedankt voor je antwoordt.

Ja volgens mij ondersteund mijn router VPN. In elk geval kan ik via teamviewer op andere pc´s werken. als ik dat dan samen met Skype doe krijg ik ook het geluid binnen.

Hetgene ik eigenlijk zou willen doen is mijn radioprogramma (software van Radiohost) op een externe server plaatsen samen met mijn mp3 s. alles vandaaruit draaiende houden en naar mijn streamhost streamen.

Eigenlijk zou de server mijn PC en internetverbinding vervangen.

Hier is het internet zo traag dat het regelmatig buffert en niet stabiel is, maar vooral het feit dat je niets anders meer kunt doen op het internet is een groot probleem.

Groetjes,

Gunnar,

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan