externe teac usb harddisk

Status
Niet open voor verdere reacties.

pieterbakermans

Gebruiker
Lid geworden
30 aug 2007
Ik heb een probleempje: ik heb mijn pc moeten formateren ivm een hardnekkig virus.
Ik heb alles netje gebackupped op mijn externe harde usb schijf, maar nu krijgt die schijf geen drive letter meer. Ook niet in mijn laptop en een andere pc, dus het zit niet in de pc.
Hij wordt gewoon herkent in apparaatbeheer, maar niet in de verkenner of mijn computer.
Ik heb op internet al rondegekeken, maar kan niets vinden, ook andere drivers helpen niets.
Ik heb met een partitie programma gekeken, en dan herkent hij hem wel (geeft ook een drive letter aan), maar hij heeft geen partitie.
Ik durf geen partitie aan te maken omdat ik bang ben dat ik alle bestanden kwijt raak. In apparaatbeheer bij volumes geeft hij bij niet toegewezen ruimte dezelfde waarde aan als bij de capaciteit, terwijl dit volgens mij 0 moet zijn!
Ik heb de harddisk ook uit de behuizing gehaald en hem rechtstreeks in de pc aangesloten, maar met hetzelfde resultaat.
Hoe kom ik weer bij mijn bestanden?
Hellup!!

Hang hem weer in een PC en kijk met PTEDIT32 welke type partitie hij heeft, een FAT32 dient een 0B of 0C te hebben en NTFS 07.

Kijk ook met TestDisk of de partitie(s) er nog opstaan me tanalyse.

TestDisk vind hem wel indien je geen progjes open hebt staan die ook die schijf benaderd hebben, zoals PTEDIT32.

Zou je wat screenshots neer kunnen zetten en in welk bestandssuteem was die schijf geformateerd?

Hij geeft aan: no partition is bootable!

Edit:
ik was te snel, hij gaf ook bijgevoegde printscreen aan.

Bijlagen

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb ff gekeken met TESTDISK, maar ik ben bang dat als ik de verkeerde handeling doe, dat ik dan alle gegevens kwijtraak op de harddisk.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan