Externe toegang werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dwientje

Gebruiker
Lid geworden
27 okt 2003
Berichten
18
Wie kan mij helpen??

Op de computer van mijn vriendin werkt de externe toegang niet meer.
Wanneer je die probeert te openen, krijg je een IE pagina met de mededeling dat de pagina niet geopend kan worden.
Ook kan er geen inbelverbinding gemaakt worden, en als je dan via instellingen naar eigenschappen wil, lukt dit niet.
Ook is er geen nieuwe inbelverbinding te maken.

help
 
Heb ik 1x bij iemand gehad. Toen externe toegang verwijderd, en met de win98 cdrom weer 1 aangemaakt.(windows onderdelen toevoegen of zo) Toen werkte externe toegang wel weer.

Ik meen dat het stond bij configuratischerm, software.

Je zegt dat ze geen nieuwe inbelverbinding kan maken. Werkt er nu wel 1 op dit moment? Anders klopt mijn verhaal niet.
 
Laatst bewerkt:
Nee Tanja, ook de bestaande inbelverbinding werkt niet
en ik kan dus niet in de eigenschappen kijken, of de instellingen nog wel juist zijn.

Falco, zij heeft windows 98 en ie 5
 
Als de bestaande verbinding ook niet werkt zou ik toch proberen wat ik hierboven beschreven heb. Dus verwijderen en dan weer aanmaken. (bij software, windowsonderdelen)
 
Heb jij niets aan dat link van Microsoft?

Is de modem nog wel goed?

Anders prober om de register te herstellen met:
Start / Uitvoeren en typ dat: scanreg /restore
(spatie na scanreg)

Falco
 
zo ik ben net weer even ermee bezig geweest, de externe toegang doet het nu weer, de externe toegangadapter was niet meer geinstalleerd.

nu krijg ik in het conf. scherm de optie modems niet meer geopend.
de comp. kan wel aangeven welk modem geinstalleerd is, maar kan de eigenschappen niet openen.
Nu is het probleem dat ze geen installatiediskette (meer) heeft bij het modem, dus heb ik 'm nog niet durven verwijderen.

hebben jullie een tip voor me hoe ik aan de installatiegegevens kan komen die bij het modem horen.

alvast weer bedankt
 
Met dit progje kun je zien wat er allemaal in de comp zit en ook wat voor modem daarna kun je op internet zoeken naar de juiste drivers eventueel.
 
Download en gebruik dat progje uit het link van Petje.
Als je dan weet welke modem dat is kun je op internet zoeken of plaats hier de gegevens van de modem.

Falco
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan