Externe TV kaart voor windows 7

Status
Niet open voor verdere reacties.

dekleinewitte

Gebruiker
Lid geworden
2 mrt 2002
Ik heb vorige week windows7 geinstaleerd maar jammer genoeg werkt mijn tv kaart nu niet meer. Weet iemand welke Externe TV kaart(ik denk hierbij aan usb aansluiting)perfect werkt onder windows7? ze moet echter enkel kunnen werken via analoge tv aansluiting(coax dus) daar wij momenteel toch nog geen digitale tv hebben. ik ben niet zo'n expert op dat vlak en wil geen miskoop doen begrijp je. Het is eigenlijk de bedoeling dat ik programma's van TV kan opnemen via mijn PC en er eventueel achteraf de reclameblokken afhaal. wie geeft mij wat info?alvast bedankt

Werkte deze kaart onder je vorige os wel? Welke was dat? vista/xp.
In geval van vista kan je die drivers nog proberen te installen, desnoods in de vistamode.
Heeft de fabrikant van die kaart geen drivers voor win7 klaar liggen?

Heb je vraag overigens verplaatst naar een meer geschikte sectie

Laatst bewerkt:
Als je interesse hebt. Ik heb nog een ongebruikte liggen, die werkt onder Vista/7. Inclusief afstandbediening. Wil ik wel afstand van doen voor een bescheiden prijs.

Roger, over welke kaart gaat het hier? het is toch wel een externe he? zo ja wat wil je er nog voor hebben?

Type moet ik straks opzoeken. Kaart was ooit bedoeld voor een laptop, maar is er bij nader inzien niet voor gebruikt. Het is een USB type. De prijs zal ik straks ook nakijken.

@dekleinewitte en RogerS

Kunnen jullie dit dan via prive verder afhandelen, deze topic krijgt nu een hele andere wending en doe ik daarom onder voorbehoud en overleg op de achtergrond op slot.

Jackall

Update:
Na overleg op de achtergrond is besloten de topic toch weer open te stellen voor eventuele reacties die tot een andere oplossing komen dan de koop/verkoop situatie die is ontstaan.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan