Graag wil ik mijn pc aansluien op mijn tv om oa films die op de pc staan op de tv af te kunnen kijken.
Nu was het mijn bedoeling om te klonen, maar om een of andere reden wil het niet goed werken.
Mijn videokaart is een Nividia GeForce 6610 XL, ik heb de drivers ge-uploaded.
Het vreemde is dat wanneer ik de pc opnieuw opstart ik beeld krijg op de tv, maar dan bedenkt de tv zich blijkbaar en heb ik zwart beeld op de tv. Ik dacht dat het misschien te maken kon hebben met NOD32. deze uitgezet en nogmaals de pc opgestart en toch hetzelfde verhaal als hierboven.
Het lijkt of er een conflict is maar ik kan niet vinden met wat.
Is er iemand die hier meer ervaring mee heeft en hoe krijg ik dit verhaal toch aan de praat.
Alvast bedankt voor ieders advies.
De Bitch
Nu was het mijn bedoeling om te klonen, maar om een of andere reden wil het niet goed werken.
Mijn videokaart is een Nividia GeForce 6610 XL, ik heb de drivers ge-uploaded.
Het vreemde is dat wanneer ik de pc opnieuw opstart ik beeld krijg op de tv, maar dan bedenkt de tv zich blijkbaar en heb ik zwart beeld op de tv. Ik dacht dat het misschien te maken kon hebben met NOD32. deze uitgezet en nogmaals de pc opgestart en toch hetzelfde verhaal als hierboven.
Het lijkt of er een conflict is maar ik kan niet vinden met wat.
Is er iemand die hier meer ervaring mee heeft en hoe krijg ik dit verhaal toch aan de praat.
Alvast bedankt voor ieders advies.
De Bitch