Externe videokaart voor laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

Talha

Gebruiker
Lid geworden
4 mei 2013
Berichten
30
Hallo,

Ik heb een laptop(Acer Aspire 571G) waar ik heel vaak op spellen op speel(medium).

Mijn vraag is als ik nou een goeie externe videokaart koop is het dan mogelijk dat ik spellen op high of ultra kan spelen?

Ik had zelf gehoord van iemand dat het niet zoveel verschil maakt.
 
Voor zover ik weet zijn er maar heel weinig mogelijkheden voor een externe videokaart (vooropgesteld dat je laptop daar een speciale externe uitgang voor heeft zoals Thunderbolt) en wat er te vinden is is vaak zo duur dat je beter een andere laptop kunt kopen. Je praat dan al snel over 400-500 Euro.

Edit: Om je een idee te geven van de kosten, je hebt dan iets als dit nodig :
http://www.centralpoint.nl/netwerkchassis/sonnet/echo-express-se-ii-art-echo-exp-se2-num-2623510/

En dan is deze prijs nog exclusief videokaart; die moet je er dan nog bijkopen (en uiteraard moet je laptop de goede interface hebben)
 
Laatst bewerkt:
Voor zover ik weet zijn er maar heel weinig mogelijkheden voor een externe videokaart (vooropgesteld dat je laptop daar een speciale externe uitgang voor heeft zoals Thunderbolt) en wat er te vinden is is vaak zo duur dat je beter een andere laptop kunt kopen. Je praat dan al snel over 400-500 Euro.

Edit: Om je een idee te geven van de kosten, je hebt dan iets als dit nodig :
http://www.centralpoint.nl/netwerkchassis/sonnet/echo-express-se-ii-art-echo-exp-se2-num-2623510/

En dan is deze prijs nog exclusief videokaart; die moet je er dan nog bijkopen (en uiteraard moet je laptop de goede interface hebben)

Hartelijk bedankt voor je hulp!

Ik koop wel beter een nieuwe laptop :D
 
Als je op zoek gaat maar een andere laptop waarmee je ook enigszins redelijk wilt kunnen gamen ( op medium ) moet je een budget hebben van € 900 - 1200.
Wil je High ( ultra is, afhankelijk van het spel, op een laptop bijna niet te doen ) dan zit je tussen de € 1400 - 2200.
Dan is een desktop een beter alternatief voor je portemonnee.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan