extra alias e-mailadres instellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

henryy

Gebruiker
Lid geworden
23 jul 2003
hoe kan ik een extra alias e-mailadres instellen in Outlook? het moet dus gewoon terechtkomen in dezelfde mailbox. bedankt vast wizards!

Dat kan je niet in outlook doen, dat moet je aanvragen/instellen bij je provider.
Met outlook kan je alleen accounts aanmaken die je van je provider hebt opgekregen.
Je kan wel een extra account aanmaken die verzend met een ander e-mailadres. Maar zolang die bij je provider niet is aangemaakt dan zal er nooit mail op terugkomen ;)

Aangezien je aangeeft outlook te gebruiken stond je vraag verkeerd. Outlook express en outlook zijn verschillende programma's. Derhalve de verhuizing van je vraag van outlook express naar outlook

Als je provider geen extra E Mail account aanbied kan je altijd nog een account bij Gmail nemen. Ik kan je daar een uitnodiging voor sturen. Deze ondersteund ook POP3! Gratis!!

hartelijk dank voor jullie reactie. het is me nu duidleijk dat ik het via mijn provider moet regelen en niet via outlook. ik heb nog genoeg ruimte voor aliassen, dus dank voor je gmail aanbod, maar dat hoeft niet. erg bedankt allemaal.

Vaak kan je dat gewoon online regelen via een servicemenu op de site van je provider.

erg bedankt raymond, dit is wat ik bedoelde. ik heb het nu voor elkaar, super!:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan