extra beeldscherm op laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

swallav

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
19 jul 2007
Ik probeer een extra beeldschermaan te sluiten op mijn laptop. Ik heb de kabels al aangesloten (s-video aar tulp converter etc). Echter ik heb nog steeds zwart beeld op mijn andere beeldscherm. Weet iemand stap voor stap te vertellen hoe ik dit kan oplossen?

Wat is het tweede beeldscherm voor merk/type. Welke ingang gebruik je? Normaal gesproken gebruik je de video-uitgang (gele tulp) om de laptop aan een tv te hangen.

Mijn laptop is een acer ascpire 7520G. Ik convert s-video naar gele tulp stekker. De andere monitor is een tv.

Kun je nog iets instellen bij de eigenschappen van de videokaart? Vaak kun je daar instellen dat het uitgaande signaal van het tweede beeldscherm PAL moet zijn en/of s-vhs. Probeer ook eens een ander extern kanaal op je tv.

Het tv kanaal is av en dat is sowieso goed voor die ingang. Ja ik kan instellen dat hij gaat uitzenden zeg maar, maar dan heb ik nog steeds geen beeld. Dat Nvidia control Panel is wat dat betreft nogal onhandig. Daarmee kan je niet echt goed dingen instellen. Oja mocht je het nodig hebben ik heb een 8400M GS in mijn laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan