Extra bladzijde bij printen

Status
Niet open voor verdere reacties.

paloma blanca

Gebruiker
Lid geworden
22 sep 2006
Als ik in word een printopdracht gaf kwam er een extra blad achteraan met filename,directory enz. Ik heb dit kunnen uitschakelen door in tools options print het vinkje weg te halen bij document properties.Alleen moet ik dit nu telkens doen als ik in word iets wil uitprinten. Terwijl dat bij andere pc's standaard niet is .Vraag hoe en waar verander ik dit?

Laatst bewerkt:
en als je je normal.dot opent en het daar in wijzigt. Heb je het probleem dan niet meer?

Bij Extra Opties Bestandslocaties zie je waar je gebruikerssjablonen staan.Als je daar naar vervolgens via de Verkenner naar toe gaat open je het bestand Normal.dot.
Als je dat geopend hebt, staat er dus bovenin je titelbalk (= blauwe balk bovenaan je scherm) normal.dot. Zeg maar hetzelfde wanneer je je document een naam hebt gegeven, de documentsnaam zichtbaar is in de titelbalk.
Vervolgens ga je wederom naar extra opties adrukken en haal je het vinkje weg bij de documenteigenschappen. Vervolgens sla je de normal.dot op en kijkt of het dan wel goed werkt.
De normal.dot is het sjabloon waarop al je blanco documenten zijn gebaseerd.
Zo uitleg genoeg?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan