extra computer geen verbinding

Status
Niet open voor verdere reacties.

sgrav000

Verenigingslid
Lid geworden
8 sep 2000
Berichten
929
Een kennis van mij heeft en P IV met daarop XP. ADSL betrekt ze via een Speedtouch multipcmodem 510. Daarnaast heeft ze een P I met W 98 er op. Deze pc is ook met het multipcmodem verbonden. De drie lichten bovenop het modem branden, hetgeen hoort. Ook branden de leds op de achterzijde van het modem (2 per led) naast de aansluitingen van de P IV en de P I. Misschien hoort dat niet. De P IV is verbonden met internet. W 98 op de P I heb ik net vervangen na format C: dus alles zit er schoon op. De verbinding van de P I naar het modem wil echter niet lukken. Ik probeer volgens het boekje de P I opnieuw te installeren m.b.v. de Speedtouch cd-rom maar dit lukt niet. De setupwizard detecteert het STmodem niet. Ik weet niet hoe dat kan. Graag hulp bij dit probleem.

sgrav000
 
als ik je goed begijp wil je met 2 pc's en 2 modems tegelijkertijd op internet dit is niet mogelijk je kan ook niet met 2 telefoons tegelijkertijd bellen naar iemand ;) je kan de pc's wel in netwerk zetten en zo allebij van internet voorzien maar dan moet je altijd 1 pc op hebben staan voor de andere pc van internet te voorzien
 
wél mogelijk

Beste Lefty,

Bedankt voor jouw reactie.
We hebben het evenwel over ADSL en een (1) MULTIPCMODEM. Daar sluit je meerdere pc's op aan. Het is mogelijk met meerdere pc's tegelijk via ADSL op internet te zitten. Alleen moeten de gebruikers per pc wat inboeten aan snelheid: ze delen de ADSL-lijn.



sgrav000
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan