extra geheugen laptop

• Onderwerp starter Onderwerp starter Jurrr
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Jurrr

Gebruiker
Lid geworden
8 mei 2009
Hallo

Ik zou graag mijn geheugen van mijn laptop uitbreiden. Hoe weet je of het uberhaupt mogelijk is en hoeveel is dan mogelijk?

Jurrr.

Effe m'n glazen bol pakken, oeps nog in de vaatwasser.

Lees m'n sig. eens aandachtig?

Daarvoor is deze vraag heel belangrijk

Welke laptop heb je en welk model is het?

We moeten de juiste specificaties van je laptop weten voor we kunnen zeggen of je je werkgeheugen kancuitbreiden

Ik zeg wel meer werkgeheugen zal je laptop niet versnellen maar gewoon minder langzaam maken

@lange pier ik weet er niks van daarom mijn vraag hier ook ;-)
@gast0664 ik zal vanavond even kijken wat de exacte specificaties zijn. Zijn er ook dingen te doen om de laptop wel sneller te maken?

Nogmaals, lees m'n sig., heeft niets te maken of je er iets vanaf weet maar om lezen......

@gast0664 ik zal vanavond even kijken wat de exacte specificaties zijn. Zijn er ook dingen te doen om de laptop wel sneller te maken?

Ik wacht even de specificaties van je laptop af

Geef je laptop + modelnummer. En ook hoe oud de laptop is

wat Lange Pier vraagt is om de link te volgen, Speccy te downloaden en installeren en daarmee kun je precies zien wat voor systeem je hebt, geheugen etc. vervolgens kun je dit hier publiceren en kunnen de deskundigen je adviseren

Het idee dat info wel handig zou zijn om te kunnen helpen komt niet echt over, alsof wij zien wat hij ziet........

Ga naar www.interngeheugen.com. installeer hun wizard en laat je laptop scannen.
Dan krijg je precies voorgeschoteld welk geheugen en hoeveel er nog max bij kan.

De bedoeling is om te achterhalen of het wel zin heeft om er meer geheugen in te zetten......

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan