Extra grafische kaart?

Status
Niet open voor verdere reacties.

KillerRu

Gebruiker
Lid geworden
31 jul 2009
Hallo allemaal

Ik ben aan het twijfelen om een tweede grafische kaart te steken. Nu heb ik echter nog niet veel ervaring in het upgraden. Etc.
Om te beginnen weet ik niet of het nodig gaat zijn (of een boost gaat geven) als ik er een tweede steek.

Momenteel geeft mijn windows score 5.9 (door mijn primaire harde schijf) weet dus niet wat ik hier fout doe.
3DMark geeft X1727 marks weer. Waarbij ik het meeste punten verlies op mijn grafische score.

Daarom dacht ik dat het eerder beter was een extra grafische kaart te kopen.

Momenteel ziet mijn systeem er als volgt uit:

Moederbord: ASUSTeK Computer INC. P8P67 REV 3.1
Videokaart: NVIDIA GeForce GTX 560 Ti
Processor: Intel Core i5-2500K Processor
RAM: 2x 4096 MB Corsair 9 @ 667 MHz
HDD: 2TB SAMSUNG HD204UI ATA Device

Wat denken jullie ervan?

Even verduidelijken ook: het is om te gamen.

Mvg
Glenn

Laatst bewerkt:
Hoi,

Is het gewoon om te hebben of kom je te kort met games bv. want dan is misschien de voeding ook wel te klein om twee kaarten te trekken en genoeg ruimte om er twee kwijt te kunnen. misschien is een betere kaart dan ook nog wel een optie.

Meestal (en zoals je aangaf) krijg je een laag punt op je HDD, zet er een SSD bij en hop je punt stijgt. Staar je niet blind op die punten zou ik zeggen...

Niet om te hebben, sommige games trekken niet echt inderdaad. Ook grafisch laat het allemaal een beetje afweten.
Ik heb momenteel een zware voeding (650W) steken van Be Quiet!

Ook 3DMark demo's op "advanced" beginnen al te haperen. Ik wil echt een vloeiend beeld.
Spellen waar ik het meeste problemen mee heb:
Empire: Total war
Shogun: Total war

En Battlefield 3 op highest settings.

Ok, daar helpt een SSD niet tegen :D Ik ben geen gamer dus ik hou me stil vanaf nu :P

Een extra kaart zal ook niet gaan. Dit bordje is voor crossfire en de huidige kaart is een Nvidea. Dan zou je dus sli ondersteuning moeten hebben.

Dus 2x ati steken zou eerder helpen?

Laatst bewerkt door een moderator:
Dan zou je dus twee ATI/AMD kaarten moeten aanschaffen. Kan je net zo goed 1 heel goede Ati/AMD of Nvidea aanschaffen.

Mjah dan is 1x goede kaart denk ik beter optie.

Zijn er Game-card aanraders hier?

Mvg

Dat is dan ook weer waar, natuurlijk. Ik kan altijd deze nog proberen te verkopen. Heb ik al licht een budget dekking. Maar is het de moeite om bijvoorbeeld up te graden naar een 680GTX?

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi,

Ja dat verschil zal je zeker merken dus zeker de moeite waard.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan