Extra Harde schijf met Data.

Status
Niet open voor verdere reacties.

harley525

Gebruiker
Lid geworden
16 dec 2009
Hallo ik heb mijn harde schijf uit mijn freecom gehaald, er staat data op en ik wil deze in mijn pc plaatsen.
Dat lukt ook allemaal wel,
Het systeem vraagt om de schijf te formateren en dit wil ik dus niet,
bestaat er een mogelijkheid om zonder formateren de schijf in de pc te plaatsen en je data uiteraard op te vragen.

Door ubuntu tedownloaden op www.Ubuntu.com dacht en dan branden op een rw cd en opstarten Dan zal je de schijf kunnen benaderen

Door ubuntu tedownloaden op www.Ubuntu.com dacht en dan branden op een rw cd en opstarten Dan zal je de schijf kunnen benaderen

Ja ok dat begrijp ik maar zodra ik dan weer gewoon opstart met Windows xp
werkt het daarna ook nog of ben ik altijd verplicht om met ubuntu op te starten????

Waarom niet de HD in zijn Freecom behuizing aan de PC koppelen en vervolgens alle data die daar op staat kopieren naar de interne HD van de PC. Vervolgens de HD uit de Freecom behuizing, in de PC en formatteren. Dan is het probleem toch opgelost?

Waarom niet de HD in zijn Freecom behuizing aan de PC koppelen en vervolgens alle data die daar op staat kopieren naar de interne HD van de PC. Vervolgens de HD uit de Freecom behuizing, in de PC en formatteren. Dan is het probleem toch opgelost?

Hall srpchulp die had ikzelf ook al bedacht alleen het probleem daarvan is dat mijn harde schijf van de pc vol is en ik er eigenlijk niets af willen halen.
En kopieren duurt trouwens ook een eeuwigheid.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan