extra harde schijf

Status
Niet open voor verdere reacties.

michael.J

Gebruiker
Lid geworden
19 dec 2001
Berichten
743
Hallo

Ik heb een amd athlon 2.8, 64 bit asus moederbord, socket 754 ,,en ik heb een 2e hardeschijf van 300 gig aangesloten ,,bij apparaatbeheer (schijfstations) zie ik het staan maar voor de rest doet hij niks!

Ik kan niks activeren of zo ! moet ik het formatteren als fdisk?met zo een 98 floppy,zo deed mij vriend het ook maar een collega zei weer dat je bij apparaatbeheer gewoon moest activeren?

Wat ik moet doen weet ik niet precies ,kan er iemand mij hiermee helpen..?

Alvast erg bedankt!!!

Mikey
 
tis meestal verstandig om op de grootste disk het operating systeem te zetten.
Staan de jumpers goed? Zijn de drivers geinstaleerd?
 
michael.J zei:
Hallo

Ik heb een amd athlon 2.8, 64 bit asus moederbord, socket 754 ,,en ik heb een 2e hardeschijf van 300 gig aangesloten ,,bij apparaatbeheer (schijfstations) zie ik het staan maar voor de rest doet hij niks!

Ik kan niks activeren of zo ! moet ik het formatteren als fdisk?met zo een 98 floppy,zo deed mij vriend het ook maar een collega zei weer dat je bij apparaatbeheer gewoon moest activeren?

Wat ik moet doen weet ik niet precies ,kan er iemand mij hiermee helpen..?

Alvast erg bedankt!!!

Mikey

In schijfbeheer partities aanmaken en daarna deze formateren wil ook wel eens helpen om nieuwe harde schijven te gaan gebruiken.
 
wynand zei:
tis meestal verstandig om op de grootste disk het operating systeem te zetten.
Staan de jumpers goed? Zijn de drivers geinstaleerd?


Wat zou de reden moeten zijn om dit te doen? buiten het feit dat deze eventueel sneller zou kunnen zijn? wat ook niet zo belangrijk is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan