Extra knop in Outlook

Status
Niet open voor verdere reacties.

pandora

Gebruiker
Lid geworden
29 aug 2001
Aangezien er heel veel mailtjes meteen zonder pardon weggegooid kunnen worden, en dus ook niet bewaard hoeven te blijven in de verwijderde items mis ik een knop voor 'definitief verwijderen'.
Ik weet natuurlijk dat dat met shift kan maar ik wil het graag met een muisklik kunnen doen.

Iemand een tip?

Bijlagen

• knop 'verwijderen' in outlook.jpg
    knop 'verwijderen' in outlook.jpg
    93,7 KB · Weergaven: 71
Misschien Outlook zelf een mailtje sturen?
Want zo is Outlook nou eenmaal.
Je kan ook gewoon op verwijderen klikken en dan met je rechter muisknop op het mapje Verwijderde items en dan ''alles verwijderen'' , dat werkt ook.

Succes verder :thumb:

Wat je ook zou kunnen doen is t volgende;

1.Klik op het tabblad Bestand.
2.Klik op Opties.
3.Schakel op het tabblad Geavanceerd onder Outlook starten en afsluiten het selectievakje Map Verwijderde items leegmaken bij afsluiten in.
4.Als u een melding wilt krijgen voordat de map Verwijderde items automatisch wordt leeggemaakt, schakelt u op het tabblad Geavanceerd onder Overig het selectievakje Voor permanent verwijderen eerst waarschuwen in.

Bron: http://office.microsoft.com/nl-nl/outlook-help/de-map-verwijderde-items-leegmaken-HP010354945.aspx

Met een foefje dan, toch opgelost :-)

Hallo Gamefreak en Rick,

Bedankt voor het meedenken.
Ik hoopte dat de functie ergens ingebouwd zat in Outlook maar dat is dus kennelijk niet zo.
De map 'verwijderde items' rücksichtslos legen doe ik nooit, soms wil je bij nader inzien toch nog wel eens iets terugzoeken.
Maar, nu heb ik het als volgt opgelost:
Ik heb een extra map aangemaakt en die heb ik 'echt weg' genoemd.
Vervolgens een 'snelle stap' aangemaakt die de mail met een muisklik in 'echt weg' plaatst.
Die gebruik ik dan voor reclames en alles wat echt niet bewaard hoeft te blijven. Zo af en toe kan ik deze map leegmaken zonder verder nog op de inhoud te moeten letten.

De rest gaat gewoon in 'verwijderde items' en kan daar rustig blijven staan.
En zo is het toch opgelost :-)

Groetjes,

Yvonne

snelle stap aangemaakt.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan