Extra koeling

Status
Niet open voor verdere reacties.

tijmen_4real

Gebruiker
Lid geworden
20 apr 2005
Even een vraag:

Ik heb een HP Pavilion uit de ZD-serie, met een Pentium 4, 512 mb, en een Nvidia.
Onder mijn laptop bevinden zich 2 ventilatoren. Ik heb hem altijd op een dubbeldvd-hoes staan, zodat niets deze ventilatoren in de weg zit.
Zelfs dan wordt mijn notebook erg warm. Zeer regelmatig slaat deze uit.
Ik heb een kleine ventilator op USB-voeding gekocht, en dit helpt een beetje.
Ik heb hem vorige week open gemaakt en alle stof verwijderd.
Is er een optie voor een extra of betere koeling voor mijn notebook, misschien zonder dat ik al die extra's als usb-vents en dvdhoezen nodig heb ??
Greetz !

Tijmen :cool:

Ik heb er ook last van en heb het volgende gedaan: Een grote fan (van de voeding) op een stuk MDF gemonteerd nadat ik deze eerst een stuk had uitgehold.
Mijn notebook zet ik met de achterkant hierop en laat de fan draaien (op een trafo).
Hij word wel warm maar niet meer zo, de eigen fan van het notebook draaid maar zelden.
Een notebook koeler is ook te koop (30 euro) met 2 fans.
Ben wezen kijken hoe hij er uitzag enheb toen dit gemaakt.
Ik hoop dat je er wat aan heeft.

Mvg. Hoornvan

notebook koeler ?

Geplaatst door Hoornvan
Ik heb er ook last van en heb het volgende gedaan: Een grote fan (van de voeding) op een stuk MDF gemonteerd nadat ik deze eerst een stuk had uitgehold.
Mijn notebook zet ik met de achterkant hierop en laat de fan draaien (op een trafo).
Hij word wel warm maar niet meer zo, de eigen fan van het notebook draaid maar zelden.
Een notebook koeler is ook te koop (30 euro) met 2 fans.
Ben wezen kijken hoe hij er uitzag enheb toen dit gemaakt.
Ik hoop dat je er wat aan heeft.

Mvg. Hoornvan

Een notebook koeler ?? Bedoel je toevallig zo'n coolpad?? Die gaan toch maar tot 15" ? Kheb een 17"Widescreen.
Klinkt mooi wat je gemaakt hebt. Heb je der toevallig ook een foto('s) van, zodat ik een beter idee zou kunnen krijgen (of je nadoen)
Thanks alvast voor je hulp !
Greetz,

Tijmen :cool:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan