extra mappen in mailbox

Status
Niet open voor verdere reacties.

reintjedevos

Gebruiker
Lid geworden
5 sep 2012
Ik had, extra mappen aangemaak in mijn mailbox om bepaalde dingen apart te bewaren die ik niet of tijdelijk niet kwijt wilde. Door een verkeerde handeling zijn die mappen verdwenen. met alle gevolgen vandien dat ik alles kwijt ben.
Hoe krijg ik die (nog gevulde) mappen weer terug?
Wie helpt mij

Laatst bewerkt:
Oh, dat is niet goed Kijk hier eens even:

Je kunt kijken of controleren of je Windows Live Mail voorheen had ingesteld voor het automatisch opslaan van e-mailberichten in je archiefmap. Indien niet handmatig gewijzigd, is de map terug te vinden op: C:\Users\GEBRUIKERSNAAM\AppData\Local\Microsoft\Windows Live Mail

Hoop ik. :confused:

dank je wel voor het meedenken, maar ik heb geen windows live mail maar windows mail maar daar staat niets tocg bedankt

Oh ik keek rechts onder en zie staan windows live mail. Vandaar op het verkeerde beentje.

Oh helemaal niet erg Reintje zie bijlage. Je kunt zoals jij gedaan hebt als je een melding doet bij help mij, een categorie invullen en toen zag ik dit rechts onderin staan.

Dus ik ging er vanuit dat je windows live mail had en geen windows mail.

reintje.JPG

De locatie van de Archiefmap van Windows Mail is ook C:\Users|Gebruikers\inlognaam\AppData\Local\Microsoft\WindowsMail

Maar nu moet je wellicht nog verborgen mappen eventueel zichtbaar laten wordendoor vinkje weg te halen in de lijst van mapopties / weergave. Als ze daar nietstaan dan :o

Reintje dan denk ik dat alles weg is. Ik weet je handelingen die je gedaan hebt niet precies. Maar het enige wat ik me nu nog kan bedenken is systeemherstel uit te voeren.

Hoe lang is het geleden dat je alles verwijderd hebt. Dus wanneer heb je die actie uitgevoerd. Dan kun je misschien een maand terug met systeemherstel. :o

Of heb je een backup. Dan is een backup ook een oplossing. :confused:

ja ik heb me er onderhand bij nee gelegd ook systeem herstel werkte niet. dus ik denk weg is weg.Ik heb iets gedaan waardoor het verdwenene is wat?????????? nobody knows hahahah in iedergeval bedankt

Oh, ja jammer dat het allemaal niet lukte. Jij ook bedankt voor de terug koppeling en succes verder. :thumb:;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan