extra mappen in Outook Express

Status
Niet open voor verdere reacties.

rtsholland

Gebruiker
Lid geworden
31 jan 2007
Ik probeer extra mappen aan te maken voor andere emailadressen die ik heb. Op dit moment heb ik er drie, alledrie van Hotmail. Daarnaast heb ik nu een website met zijn eigen emailadressen, die wil ik ook graag ontvangen in een aparte map. De Hotmailmappen zijn dan ook drie mappen en die staan onder "Outlook Express". Wil ik nu een extra map aanmaken kan dat alleen maar onder één van deze mappen, maar dat wil ik juist niet :confused:

Kan iemand mij vertellen waar ik de fout inga??

Groetjes, JC

Als je "Lokale mappen" blauw maakt,kun je toch door map toevoegen een mapje eronder hebben,of bedoel je dat niet?

Ja dat klopt wel maar dat bedoel ik niet.
Mijn hotmailaccount mappen staan bijvoorbeeld - net zoals de "lokale mappen" rechtstreeks onder Outlook Express. Dus onder Outlook Express heb ik vier mappen te weten; "lokale mappen", "hotmail1 map", "hotmail2 map", en "hotmail3 map".

Nu wil ik dus graag van een andere provider ook mappen op dezelfde manier, dus mappen rechtstreeks onder "Outlook Express".

Dan kan ik namelijk alle binnenkomende mails op de juiste plek laten binnenkomen.

Groetjes, JC

[Mod-edit] Onnodige quote verwijderd. Klik “Reageer op vraag” ipv “Quote”. [/edit]

Laatst bewerkt door een moderator:
kan je mails van hotmail in oe ontvangen
ik dacht dat ze daar een 1 1/2 jaar meegestopt zijn
of vergis ik mij

Bij mij werkt het nog feilloos :thumb:

Daarom wil ik ook graag de mails van andere providers op die manier
ontvangen en archiveren.

Groetjes, JC

[Mod-edit] Onnodige quote verwijderd. Klik “Reageer op vraag” ipv “Quote”. [/edit]

Laatst bewerkt door een moderator:
De mails van andere providers ontvangen in een hotmail-map die in OE staat gaat helaas niet.
Je zou dan een regel moeten maken op basis van een bericht en die doorverwijzen naar een hotmail-submap maar dat zijn twee verschillenden dingen.
Je kunt je mails van Hotmail wel ontvangen maar niet redirecten in OE om het zo maar even te zeggen.
Ik heb overigens ook nog zo'n stokoude Hotmail account, iets om zuinig op te zijn. :D

Ik heb mij inmiddels bedacht dat ik geen O.E. meer ga gebruiken, maar wel gewoon Outlook. Maar daar heb ik eigenlijk hetzelfde probleem. Al mijn mails komen binnen in dezelfde map, namelijk "Postvak In".

Kan dat niet veranderd worden?
Kan ik emails niet in een bepaalde map binnen laten komen?

Met Outlook heb ik geen ervaring maar daar kun je ook vast deze optie vinden.
Je zou dan een regel moeten maken op basis van een bericht en die doorverwijzen.......
In nieuwe mappen aanmaken natuurlijk. :)

Ik heb echt steeds het idee dat jullie mij helemaal niet begrijpen :confused:

Ik ben in ieder geval een groot gebruiker van Outlook en Outlook Express maar wil het nu graag een beetje naar mijn hand zetten zodat het wat overzichtelijker wordt.

Ik heb echt geen idee wat je bedoelt met:

"Je zou dan een regel moeten maken op basis van een bericht en die doorverwijzen....... "

en dan ook nog in nieuwe mappen ....:shocked:

Ook de Help functie in Outlook biedt geen soelaas

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan