Hallo,
Ik heb een laptop met (volgens apparaatbeheer) 2 videokaarten.
Een Intel HD Graphics 4000 en een NVIDIA GeForce 710M.
Ik wil mijn laptop gebruiken voor realtime videobewerking (voor gebruik bij optredens op een ledwall welke draait op externe monitor).
Als ik de software die ik gebruik opstart krijg ik de volgende melding;
-Software- has detected an active display device which is not compatible for rendering!
-Software- can deactivate this device.
Do you want -Software- to deactivate Intel HD Graphics 4000?
Ja/Nee
Als ik ja of nee kies krijg ik het niet draaiend.
Ik heb al geprobeerd om de instellingen in het NVIDIA-configuratiescherm aan te passen.
Ik heb geprobeerd om dit programma alleen met de GeForce aan te sturen of om alles met de GeForce aan te sturen, maar dit heeft geen resultaat.
Als ik in apparaatbeheer de Intel uitschakel valt mijn externe monitor uit.
Heeft iemand een oplossing waarmee ik de externe monitor met de GeForce kan renderen?
Ik heb een laptop met (volgens apparaatbeheer) 2 videokaarten.
Een Intel HD Graphics 4000 en een NVIDIA GeForce 710M.
Ik wil mijn laptop gebruiken voor realtime videobewerking (voor gebruik bij optredens op een ledwall welke draait op externe monitor).
Als ik de software die ik gebruik opstart krijg ik de volgende melding;
-Software- has detected an active display device which is not compatible for rendering!
-Software- can deactivate this device.
Do you want -Software- to deactivate Intel HD Graphics 4000?
Ja/Nee
Als ik ja of nee kies krijg ik het niet draaiend.
Ik heb al geprobeerd om de instellingen in het NVIDIA-configuratiescherm aan te passen.
Ik heb geprobeerd om dit programma alleen met de GeForce aan te sturen of om alles met de GeForce aan te sturen, maar dit heeft geen resultaat.
Als ik in apparaatbeheer de Intel uitschakel valt mijn externe monitor uit.
Heeft iemand een oplossing waarmee ik de externe monitor met de GeForce kan renderen?