Extra Monitor (TV)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Terryjm

Gebruiker
Lid geworden
11 jan 2007
Hallo

ik heb een laptop acer aspire 3050
ik heb vandaag een kabel gekocht van me pc naar me tv
ik vroeg aan die man van kan ik die gewoon normaal op mijn tv aansluiten (finlux tv)
hij zegt ja je ene kant gaat in je laptop
en andere gewoon scart van je tv
dus ik kom thuis allemaal aangesloten
ik doe instellingen van bureaublad
ik stel me 2de monitor in en ook weergeven als monitor ofzoiets
en dan druk ik op herkennen zie ik wel op mij tv een nummer 2 staan en op me laptop nummer 1 maar voor de rest heb ik geen beeld op me tv :S
alleen maar met dat herkenne drukken en dat dan dat 2tje verschijnt voor de rest helemaal iks

kan iemand mij alsjeblieft helpen !!

Gr Terry

Zoek op TV naar juiste kanaal.. (daar zit 9 v d 10 x het probleem)..
Kijk of je op de laptops videokaart instellingen kan kiezen "Desktop uitbreiden naar (TV) 2e apparaat"
dan heb je geen taakbalk of start knop beschikbaar maar je kan de mediaplayer doorschuiven naar de andere monitor (in dit geval de tv).. Maar dat verschild weer van videokaart tot videokaart.
Heb je misschien voor of achter op de tv een extra video/audio aansluiting middels DIN of Tulp (geel) en Tulp audio (rood/wit) dan kan je beter die gebruiken dan de scart connectors..

Hier staat een heleboel info.

Maar als je die TV als weergave wilt hebben voor films, en niet als 2e monitor, gebruik dan niet bureaublad uitbreiden.

Jaa ik heb gekeken op die site van
weet het !
maar daar zegt ie nieuwste driver voor me ati radeon xpress 1100 downloaden
maar ik zou bij god niet weten welke want dat zeggen ze niet !

ik vind raar want op mijn computer en tv geeft ie gewoon geen beeld
terwijl er bij me instellingen van me laptop wel 2 beeldschermen staan en ook me aansluiting zit erop
dus ik snap eigenlijk al nit dat ik iets moet instaleren

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan