extra optie tot mijn inlog scripts

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zodat ik je probleem kan reproduceren.

oke volgende http://whatsappgroep.moffia.nl/login.php
Gebruiker: demo
wachtwoord: 12345

als je in gelogt bent.
zie je een extra menu staat daar staat tussen aan de rechterkant nog te testen
hier mee kom je in het menu van de inbox
inbox hoor je normaal je nieuwe mails te zien die worden niet weer gegeven
compose is verzenden je kunt nu allen naar de admin , demo, rowan , Conosci, versturen
send box hier staan normaal je dingen in die je verzonden heb helaas laat hij nu ook zie wat een andere gebruiker verzonden heeft

hoop dat nu een beetje duidelijk is hopelijk wordt niet gek van mijn
ik heb alles volgens de handleidng gedaan en volgens de handleiding moet direct al werken als je database en pm_ count toevoegt aan aan table users

handleding van het script
1. Make sure you have a database, if you do not you need to create one.

2. Edit the DB.php file with the information for your database.

3. Run the create_messages_table.sql file on your database.

4. Add pm_count to your users table as an int with a default value of 0, if you
do not have a users table or login system thing, you need to get one or make one.

5. If the table for your user information is not named users, you need to edit
the script pages, to the correct name of your user information table.

6. Make sure that during login, you make a sessioned variable named username, with
the user's username in the variable. If your sessioned username variable is
not named username, you need to edit the script pages to the correct session
variable for the username.

7. Upload the files and login.

8. If the inbox works, make sure all the other pages work as well, if they don't then e-mail me.

Ah, dan zal de query niet kloppen die de bericht in de sent-box toont. Deze moet als WHERE voorwaarde alleen hebben dat hij alles van JOUW ID toont, uit je seesie.

blijkt baar sent box is echt van de persoon zelf al sender moet zijn waar het naar toe gaat ahahah ik heb net ff print screen gemaakt en vergeleken maar niemand ziet iets van elkaar is alleen zo vaag dat die pagina inbox niet wrodt weer gegeven word en dat ik geen berichten op gehaald worden amaar ik gaat is over na denken in mandje

Kan je de volgende keer echt eens aan interpuncties denken? Ik snap dat je hulp wilt, maar zorg dat je leesbare berichten plaatst die anderen kunnen begrijpen. Laat ze anders eens doorlezen.

Kleine moeite lijkt mij. Anders stop ik maar met reageren, want dit kost mij echt teveel tijd zo.

ongeachte wat ik ook probeer result blijven het zelfde
Maar er zit schot in nee niet in mijn php
we zien veranderingen ik heb een nas staan
nas draait nog op oud php en phpmyadmin
en die van me zwager op de nieuweste versie
om te zien of er veranderingen op treden
en ja script draaien in een keer goed toch wel vreemd als we de zelfde indentieke files hebben
toch morgne mijn hoster eens bellen voor goed format en goede instellingen

Je script werkt niet, en je schuift het meteen af op een oude PHP?
Ik heb zelf eerder een vermoeden dat er ergens een error_reporting of display_errors uit staat. Ik raad overigens wel aan om in ieder geval op PHP 5.5 te ontwikkelen, als dat kan. PHP 5.4 kan ook nog net.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan